Sosyal medya çok önemlidir, çünkü artık herkes sosyal medyada. Facebook var, Twitter var. Mecra artık kişinin kendisi. Sosyal medyada yer almak lazım.
Bu yazı çok büyük ihtimalle kimse tarafından okunmayacak. Hadi başlığa rağmen boş bulundu, başladı okumaya. Sen yine de ilk paragrafta her şeyi kaybettin dostum! Farklı olmak, klişelere sırtını dönmek değil, kullan onları, onlara yasla sırtını. Mevcut algıyı al, koy üstüne mesajı. Ama kaçma kolayına, bu fırsat kaçmaz deme, kaçar o. Bir taharet musluğu alana tuvalet kağıdı bedava kampanyan dünyayı kurtarmayacak, o fırsat kaçar.
Düşün ki bu yazı sosyal medyayla ilgili olacak ve bu bloğu okutmaya çalışacaksın ne derdin?
Şunu deneyelim,
??Herkes bunu okuyor ya sen???
Hey genç, bu yazıda işte biz de tam senden, senin dünyandan bahsediyorduk. Genç ve dinamik bir kalemle buradayız. Bu heyecana sen de ortak olmaya ne dersin?
Yemezler dostum. Karşında her ne söylersen süzgecinden geçirmeden alan bir kitle yok artık. Kimi kandırıyorsun, kime zarf atıyorsun? Genç kelimesinden sonra dinamik yazmayınca anlatım bozukluğu kabul etmiyor TDK, merak etme! 80’ler reklamcılığı için biraz geç kaldın, yine olmadı, yine bayatsın, yine aynısın.
Şuna ne dersin?
??Okşan Facebook?ta, sen daha..??
Uuuuvv, aaahh, ooooo, hadi hadi, oku oku evet bunu oku evet.
Saçmalama! Anladık son bir asırdır ?Sex sells? de yeri var be kardeşim. Farklı tarafından tut derken neyini tuttuğun konusunu yanlış yorumlamışsın. Herkesin fantezisi var, farklı değilsin, daha cesursun belki ve one-shot davranıyorsun o kadar.
Bir de bu var,
??Asosyallerin Sosyal Sosu??
Sosyal medyayla artık herkes daha sosyal. Markaların arkalarındaki yeni güç. Yeni ama eni boyu nedir daha bilinmiyor.
Kelimelerle aran iyi olabilir. Cümlelerin akar gider de aynı şeyleri daha yakışıklı yazmak farklı yapmaz seni. Aynı bokun mavisidir. İş, meseleye çoğunluğun bakamadığı yerden bakmak ya da aynı yerden bakarken başka dünyalar görmekte yatar.
Ne âlâdır ki, bu işin doğasında bir matematik yoktur ve en doğrusunu hiçbir zaman bulamazsın. Sen diğerlerinden farklısın, farkını ortaya koymalısın.
Brand talks.
Yorum Yok