Beck’s Green Box Projesiyle Londra, Miami, Milano, New York, Roma gibi büyük şehirlerde otuz adet green box kutusu konumlandırarak online-offline entegre bir kampanyaya imza attı.

Bu kampanyada Beck?s?in farklı mecralara yerleştirdiği QR kodları akıllı telefonunuz aracılığıyla okutarak mobil uygulamaya ulaşıp, indiriyorsunuz. İndirilen uygulama ile ile Dünya’da 30 yerde bulunan “Beck?s Green Box” kutularına ulaşım sağlanırken, konumunuzu alan uygulama ile size en yakın kutuları da görebiliyorsunuz. Kutuyu bulduğunuzdaysa, telefonunuza indirdiğiniz uygulamayı kullanarak izleyebileceğiniz görüntülerle eşsiz ve özel bir deneyim yaşıyorsunuz.
Nasıl mı?

“Augmented reality” ile. Yani arttırılmış gerçeklik yöntemiyle. Yüklediğiniz uygulamayı açarak telefonunuzu green box kutularına tuttuğunuzda her kutunun, sanat, moda, müzik, tasarım ya da bunların bir kombinasyonu olan görsellerle karşılaşıyorsunuz.

Bu görseller 30 farklı sanatçıya, 2011 yılında yaptırılan eserlerden oluşmakta ve bu eserler uygulamadan okutulduğunda augmented reality yöntemiyle farklı bir boyut kazanmakta. Hele ki alkollüyken? Aslına bakarsınız bu yeşil kutularda hiçbir şey yok.

Uygulamaya girilerek kutulara tutulduğunda, ortaya çıkan görüntüler sanattan başka bir şey değil. Bu application sayesinde Beck?s hedef tüketici kitlesiyle, bu dört tutku noktası hakkında konuşuyor.

Beck?s, green box projesiyle 3 yıl içinde tam 1000 eser seçilerek finansal destek sağlamak ve her biri green box?a yerleştirme amacında. Bu harika projeye web sitesi üzerinden siz de başvurabilirsiniz.

Augmented reality yönteminin ülkemizde çok kullanılmıyor olması bizi imrenerek bu projelerden bahsetmemize neden oluyor. Açıkcası ben de augmented reality yöntemi ve alkolü bir arada deneyimlemek isterdim.

*Başlık: Beck’s Yeşil Kutu Projesi

—————————————————————————————————————————————–

Bir yeni yazar daha! Onur Yazıcı, bir çok yönden çok aktif bir yazarımız. Kendisinden bahsetmeyeceğim, Google’da bir çok bilgi var zaten. Ben size “Puht!” diyeyim, yeter! 😉

Hoş geldin Onur!