Y kuşağı üniversitelerden mezun olup satın alan kitlenin büyük bir bölümünü ve sonrasında tamamını işgal etmek yolunda hızla ilerliyor. Markalar ise temel müşteri jenerasyonu haline gelecek Y jenerasyonunun beklentilerini karşılamak ve onların zihin ve cüzdan paylarında yer almak için daha çok çaba harcamak zorunda.

Peki Y kuşağı çağın önde giden en büyük oturmuş markaları hakında neler hissediyor?

Bugün Brand Week Istanbul’da “Y Kuşağı Çağın Önde Giden Markaları İçin Neler Hissediyor?” sunumuyla Landor Londra ofisi kıdemli stratejisti Darius Meadon’dan bu konuda Landor’un dünyada 4.500 data ile yapmış olduğu araştırma ve dünyanın dört bir yanındaki deneyimleri sonucu bu soruya cevaplar verecek.

landor-22

Landor Türkiye’den bu konuda önden bilgi almak için kontak kurduk ve onlarda bizi kırmayıp bu konuda bizi özet olarak bilgilendirdiler. Brand Week Istanbul’un en zengin oturumlarından biri olduğunu söyleyebiliriz.

Oturumdan sonra bir kaç gün içerisinde yine bu yazı başlığı altında önemli gördüğümüz noktaları siz değerli okuyucularımızla tekrar paylaşacağız.