Pazarlama sektöründe çalışanlar FutureBright’ı biliyor, bilmeseler bile bir marka veya araştırma projesinde çalıştılarsa kulakları aşinadır. FutureBright Group, Türkiye’nin en genç ve başarılı araştırma ve danışmanlık firmalarından biri. Pazar araştırmaları alanında FutureBright, marka ve stratejik iletişim danışmanlığı alanında Davranış Enstitüsü ve veri toplama ve analiz alanında Pure firmalarından oluşan FutureBright Group, 2010 yılında kurulmasının ardından, 6 yılda 200’e yakın markaya hizmet verdi. Sadece Türkiye’de değil farklı kıtalarda 30’un üzerinde farklı ülkede araştırmalar gerçekleştirdi. Bu rakamlar da her geçen gün artıyor.
Peki FutureBright’ta bugünlerde neler oluyor. Haftalardır önümüzdeki çarşamba yapılacak Z yılı lansmanına hazırlanıyorlar. Ekip işi gücü bırakıp günlerdir özel eğitimler için kampa kapandı. Biz de merak ettik nedir bu Z yılı lansmanı diye, içerden bilgi almak için içerden nazı geçen arkadaşlarımıza rica ettik. Sağolsun onlar da kırmadı bizi.
FutureBright dünyada alanında çok prestijli bir Amerikan araştırma şirketi ile büyük bir ortaklık kuruyormuş ve bunun tüm detaylarını çarşamba günü yapacakları lansmanda paylaşacaklar. Biz de bu güzel haberin detaylarını öğrendik ve ülkemiz pazarlama camiası adına gerçekten mutlu olduk ve çarşamba günü lansmana paralel olarak ilk önce siz Brand Talks okurlarına duyuracağız. Şu an için sürprizi bozmamak için çok bilgi veremiyoruz.
Yorum Yok