NBSA yani uluslararası nöropazarlama bilim ve iş adamları birliği tarafından düzenlenen Neuromarketing World Forum 2016 4-6 Nisan 2016 tarihlerinde Dubai’de gerçekleşecek, biz de Brand Talks olarak dijital iletişim destekçisi olarak orada olacağız. Siz değerli okurlarımızı da bu önemli etkinlik ile ilgili bilgilendirmek istedik. Bunun yanı sıra etkinliği düzenleyen ekibe sizin için de önemli olabileceğini düşündüğümüz bir kaç soru sorduk!

Etkinliğe kimler katılacak?

Pazarlama uzmanları, pazarlamacılar, pazarlama araştırmacıları, tüketici içgörü uzmanları, reklam uzmanları vb.

Neden pazarlama uzmanları bu etkinliğe katılmalı?

  • Müşteri davranışları ve müşterilerinizi satın almaya iten kuvvetlerin neler olduğunu öğrenmek ve daha iyi anlamak,
  • Nöro-bilimsel açılardan müşterilerinizin satın alma davranışları ile ilgili nasıl tahminlerde bulunabileceğinizi öğrenmek,
  • Yeni ürünlerinizin tanıtımını nasıl geliştireceğinizi ve pazara girişi nasıl gerçekleştireceğinizi öğrenmek,
  • Nöropazarlama ve geleneksel pazarlama yöntemlerinin başarıyı maksimize etmek için nasıl bir arada kullanılabileceğini öğrenmek,
  • Nöropazarlama ile pazarlama eforlarınıza nasıl daha iyi karşılıklar alabileceğinizi gözlemlemek,
  • Sektörün öncüleri ile bir araya gelerek, birinci elden, sadece sizin işinize uygun nöropazarlama çözümleri hakkında bilgi edinmek,
  • Bireylerin markalarla kurduğu bilinç altı ilişkileri ve buna bağlı olarak marka kişiliğinizi nasıl geliştireceğinizi öğrenmek için pazarlama uzmanları bu etkinliğe katılmalıdır.

Nöropazarlama neden yakın gelecekte çok önemli bir role sahip olacak?

İnsanlar kararlarını tamamen bilinçli bir şekilde vermezler ve bir çok ekonomik modelin de baz alarak kurulduğu “homo economicus” fikri de geçerliliğini yitirmektedir. Onun yerine artık insanların satın alımlarını her geçen gün daha fazla etkilediği düşünülen, hislere bağlı satın alımlar gözlemlenmektedir ve bu yöntemde de insan beyni karar verme aşamasını hızlandırmak için birçok kısa yola başvurmaktadır. Bu kısa yolları öğrenmek ve incelemek de nöropazarlamanın konusudur.

Etkinlikte hangi konular ele alınacaktır?

Pazarlama, iletişim, pazar araştırmaları, markalama ve reklama yönelik nöropazarlama çalışmalarından bahsedilecektir. Ayrıca nöropazarlamanın günümüzde pazarlama eforlarını anlamak için ne derecede kullanıldığı ve alışageldiğimiz pazarlama yöntemleri üzerinde ne gibi değişikliklere sebep olacağı da anlatılacaktır.

Katılımcılara etkinliğin birinci gününde 3 farklı ana konudan birini seçme şansı verilecektir: Nöropazarlamaya giriş, müşteri hisleri forumu ve nöropazarlama liderleri buluşması. Detaylı bilgi için: www.neuromarketingworldforum.com/agenda

Ana konuşmacılar kimler olacak?

Cartier, Fonterra, Heineken, Unilever, Johnson&Johnson, Marriott ve çok daha fazla uluslararası markadan katılımcılar etkinlikte nöropazarlama ile ilgili bilgilerini paylaşacaklar. Detaylı bilgi için: www.neuromarketingworldforum.com/speakers

Bunun yanı sıra hem erken kayıt fırsatlarından yararlanma hem de Brand Talks okurlarına özel 100 Euro’luk indirimden faydalanmak için aşağıdaki linki TIKLAYIN. Brand Talks’a özel 100 Euro’luk indirimden faydalanmak için “Brand Talks” kodunu kullanabilirsiniz.