Golden Drum’ın En İyi İş ve En İyi Uygulama Jürisi, Büyük Golden Drum Ödül Töreni’nde festivalin bu yılki kazananlarını açıkladı. 72 Gümüş, 42 Altın ve 15 Büyük Jüri ödülü tüm yılın en iyi işlerine verildi. Leo Burnett Beirut Ajansı Good Cause Büyük Jüri Ödülü’nü Halkla İlişkiler grubunda sunulan Kafa Legally Bride için aldı.
169 puanla McCann Worldgroup, festivalde en başarılı network ajansı sıfatıyla Golden Net Ödülü’nü aldı. 109 puanla Publicis Romania/Publicis One ise, en başarılı ajans ödülü olan Golden Rose’u kucakladı. Voskhod adlı Rus Ajansı 83 puanla, Tartini Ödülü’nü alarak en başarılı bağımsız ajans seçildi. Ural Music Night 68 puanla, Golden Drum Marka Büyük Jüri Ödülü’nün sahibi oldu.
Özel ödüller kategorisinde yer alan En İyi İş bölümünde sunulan Golden Drum Adriyatik Ödülü, Sea Hero Çalışması’ndan ötürü Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One Ajans’ına verildi. Silver Drum Adriyatik Ödülü’nü Lav Popcorn çalışmasıyla McCann Belgrad alırken, Bronz Drum Adriyatik Ödülü’ne ise The Most Call in Your Life ile Saatchi&Saatchi Belgrade/Publicis One sahip oldu.
Golden Watch Ödülü’nü kucaklayan isim ise, Sea Hero Quest kampanyası ile Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One Macedonia Ajansı’nın Executive Kreatif Direktörü Vasilije Ćorluka oldu.
Ljubljana Poster Ödülü’nün yarışması dışı kazananları: “Ljubljana is sport” ile Tsvetan Aleksandrov birinci, “BeTheBeat_mockup” ile Dijana Dimitrievska, Denica Bojarovska ve Nino Ilievski ikinci, “We are one” ile Dijana Dimitrievska üçüncü oldu.
Türkiye’den de TBWA ve Y&R İstanbul sırasıyla Gay Kaplumbağa ve Baba Radyo işleriyle ödül alan ajanslar oldu.
Yorum Yok