Bir Lion kazanma savaşının yarısı kategoriyi doğru anlamaktır. Festivalin yara almış savaşçıları ve ilk yarışmacılar için bu önemli haftalık kılavuzda Cannes Lions Ödülleri takımında Yaratıcı Verileri anlamanıza yardımcı olacak beş eser bulunmaktadır.

Creative Data Lions, fikirlerin ve bilginin etkileşimini kutluyor. Yaratıcı Veri kategorilerinde kazanan çalışma, yönetmenin veya kampanyanın, verilerin yaratıcı kullanımı, yorumlanması, analizi veya uygulanması ile nasıl güçlendirildiğini veya gösterdiğini açıkça yansıtmalıdır. Verilerin yaratıcı kullanımı, fikrin temeline oturması ve sonuçların / etkinin açık ve sağlam olması gerekir. Verilerin sıkıcı olduğunu düşünüyorsanız, tekrar düşünün. Bazen veriler yaratıcılığa güç verir ve diğer zamanlar yaratıcılık koreograflarını kullanır. İşte size bu ilişkileri gösteren yerinden edinilmiş bazı örnekler:

Grand Prix

CARE COUNTS  –  WHIRLPOOL / DIGITASLBI, Chicago

 

Gold Lion

REWORD  –  HEADSPACE  /  LEO BURNETT, Melbourne

AIMEN ANAL /  BETC, Paris

SBERBANK. NEIGHBORHOODS SBERBANK OF RUSSIA, Moscow / GOOD, Moscow


AAMI SMARTPLATES SUNCORP / OGILVY AUSTRAILIA, Melbourne