İşinizle beraber gelişebilecek, daha fazla işlevsellik içeren bir e-ticaret sitesine mi ihtiyacınız var? Ya da güzel, mobil uyumlu bir e-ticaret teması mı arıyorsunuz? Ve tüm bunlara muhteşem bir uyum gösteren tam donanımlı bir blogunuz mu olsun istiyorsunuz? O zaman Shopify’a geçiş yapma vaktiniz gelmiş demektir.

 

Shopify mevcut ürün katalogunuzu hızlı ve sorunsuz bir şekilde aktarmanızı sağlar. Hangi alt yapıyı kullanırsanız kullanın Shopify’a geçiş yapmak oldukça kolaydır.

 

45.000’in üzerinde aktif online mağazası ve sürekli olarak büyüyen Shopify, küçük-tek bir ürün mağazasından, her gün milyonlarca satış gerçekleştiren büyük kurumsal mağazalara kadar her büyüklükteki platformu güçlü tutmayı başarıyor.

 

Shopify’a geçiş yapmanın 14 nedeni:

 

  1. Kolay Kullanım

 

Shopify’a geçiş yapmak isteyen işletme sahiplerinin sorduğu sorulardan biri de platformu kolay kullanıp kullanamayacaklarıdır. İster küçük bir işletme sahibi olun isterseniz de bir online girişimci her zaman için karşılaşmak isteyeceğiniz son şey e-ticaret sitenizle ilgili zorluklardır.

 

Shopify basit arka plan sisteminin yanında işletme sahiplerine daha çok kolaylık sağlamak için rakiplerinin sunduğu sabit ürün katalogları yerine akıllı koleksiyonları kullanır.

 

Akıllı koleksiyonlar, fiyat ve envanter gibi faktörlere dayalı olarak ürünleri otomatik olarak yerleştiren basit komutlar belirlemenize izin verir. Akıllı koleksiyonlarla ilgili en iyi şey, koleksiyonları yeni ürünlerle güncelleme konusunda zorluk çekmemenizdir.

 

  1. Endüstrinin Tema Standartları

 

Beğenin ya da beğenmeyin, insanlar iyi görünen şeylere daha fazla güveniyor ve değer veriyor. Yaptığınız işin ve ürünlerinizin ilgi çekici görünmesi online e-ticaret satış hacmi için çok önemli bir unsurdur.

 

Shopify uzun yıllar Happy Cog, Clearleft ve Pixel Union gibi dünyaca ünlü tasarımcılarla birlikte çalışarak e-ticaret için tema geliştirme alanında liderliği üstlendi. Shopify’ın modern görünümlü, muhteşem sanal mağazaları markanız için güven yaratan, profesyonel bir online mağazayla müşterilerinize hizmet vermenize imkan yaratıyor.

 

Gün geçtikçe mobilde daha fazla e-ticaret işlemi gerçekleşiyor. Bu nedenle, küçük ekran boyutlarında çok iyi görünen mobil uyumlu bir mağaza tasarımına sahip olmak, bu günlerde kritik önem taşıyor. Shopify yalnızca mobil uyumlu e-ticaret temaları sunmakla kalmıyor, aynı zamanda online mağazanızı akıllı telefonunuzdan yürütmenize izin veren bir mobil uygulama da sunuyor.

 

  1. Gizli Ücretler Yok

 

Pazardaki diğer e-ticaret sunucularının aksine, Shopify’ın fiyatlandırması açık ve şeffaftır.

 

Bant genişliği aşımı, dolandırıcılık skoru ücretleri, ağ geçidi erişim ücretleri, aylık beyanname ücretleri ve erken sonlandırma gibi aylık ücretlerde faturalarınızda “gizli ücret”ler görmezsiniz. Diğer şirketler uzun ve kafa karıştırıcı “şartlar ve koşullar” belgelerinde bunları gizlemek isterler. Shopify ise “şartlar ve koşullar” belgesine hiç bulaşmamayı tercih ediyor.

 

  1. 7/24 Canlı Destek

 

Shopify, sizlere bir telefon görüşmesi veya e-posta ile 7 gün 24 saat destek alabileceğiniz bir “Destek Gurusu” ekibi sunuyor. Pazar günü saat 04: 30’da  aklınıza bir soru mu takıldı? Sorun değil. Shopify müşteri hizmetlerinde kendisini mümkün olan en yüksek standartlara getiriyor, çünkü en iyisini hak ettiğinize inanıyor. 🙂

 

  1. En İyi Çalışma Zamanı (Uptime) ve Performans

 

Gelecek hafta markanız ünlü bir dergide mi yer alacak? Ya da ürününüzü tanıtmak için TV’de reklam mı çıkıyorsunuz? Böyle zamanlarda sitenize yoğun bir trafiğin geleceğini tahmin edersiniz ve doğal olarak mümkün olduğunca büyük bir satış elde etmek istersiniz.

 

Birisi sizden satın alım yapmaya hazır olduğunda sunucunun düşük çalışma zamanı veya performans göstermesi yani yüklenmeyecek ya da geç yüklenecek bir sayfadan daha kötüsü yoktur. Shopify, sitenizin ciddi trafik aldığı zamanlarda da yüksek performans göstermesi için İçerik Yayınlama Ağı (CDN) ile birlikte hızlı ve çarpıcı sunucular ağı kullanmaktadır.

 

  1. Her Şey Birlikte Çalışır

 

Shopify (ve diğer platformlar) aynı şirket tarafından oluşturulduklarından, Shopify’da tüm parçalar birlikte kusursuz bir şekilde çalışır. Apple’ın doğru bir senkronizasyon oluşturmak için yazılım ve donanımı tasarlayış ve üretiş şekline benzer olarak Shopify da web sitesini, alışveriş sepeti, ödeme ve envanteri hiçbir sorun olmadan iyi bir şekilde senkronize olacak şekilde oluşturmuştur.

 

  1. Teknik Sorunlar Halledilir

 

WPengine’ı WordPress kurulumunuz için kullanmıyorsanız güvenlik, hız ve sunucu sorumluluğu size ait olacaktır. Shopify’ın yerleşik özelliklerinin bakımı uzman kişiler tarafından yapılmıştır. Bu yüzden mağazanız hızlı, güvenli ve özenli olacaktır.

 

  1. Büyük Markalar Shopify’ı Kullanıyorlar

 

Eğer Shopify büyük ünlü markalar için yeterince iyiyse, e-ticaret siteniz için de kesinlikle yeterli olacaktır. Lollapalooza, Third eye blind ve Amerikan Blues müzisyeni Jimmie Vaughan gibi isimler de kendi ürünlerini Shopify platformunda satıyor. SMS Audio, Bohemian Guitars ve Leather Head gibi spor ürünleri satan markalar da Shopify’ı kullanıyorlar. Bu, e-ticaret trafiğinizin artmasına yardımcı olması için Shopify’ı satın almak için oldukça iyi bir neden.

 

Shopify ayrıca Tesla, Nestle, GE, Red Bull, Kylie Cosmetics gibi markalar tarafından da kullanılıyor.

 

  1. Sunucu Masrafları için Endişelenmenize Gerek Yok

 

Birçok işletme sunucu fiyatları yüzünden muzdariptir, Shopify’ın sunucusu bir dizi plana ve aylık aboneliğe sahiptir, böylece gereksinimlerinize uygun planı seçebilirsiniz. Shopify’ı 14 gün boyunca ücretsiz kullanabilirsiniz. Böylece çevrimiçi mağazanızı kurabilir ve daha sonra bir plan seçebilirsiniz. Fiyatlar 29 ile 299 dolar arasında değişmektedir.

 

  1. Shopify, SaaS Hizmetleriyle Mükemmel Uygulama Entegrasyonlarına İmkan Verir

 

Shopify, SaaS servis şirketleri ile çalışmasıyla bilinir çünkü müşterileri aylık planlara aşinadır.

 

Bu yüzden, muhtemelen başka bir yerden önce Shopify’da ihtiyacınız olan her türlü yenilikçi hizmeti bulursunuz ve bazıları mükemmel ücretsiz planlar sunar.

 

Uygulama entegrasyonu size zamandan, paradan tasarruf etmenizi, hataları azaltmanızı, uygulamalarınızın daha iyi veri analizleri sunmasını sağlar, basitleştirilmesini ve özelleştirilmesini kolaylaştırır.

 

  1. Güvenlik ve Güvenilirlik

 

Shopify uluslararası hizmet sunan bir sağlayıcıdır, herhangi bir saldırı ihtimaline karşın ağları 7/24 izleyen bir ekibi vardır ve ortaya çıkabilecek herhangi bir sorunla başa çıkmanıza yardımcı olurlar. Ayrıca, eklentileri belirli bir standarda sahiptir ve trojan veya virüs riski taşımamaktadır. Kredi kartlarını kabul etmek ve çalışmanın teknik ayrıntılarını bilmeden hassas bilgileri depolamak için SSL veya PCI uyumluluğunu da seçebilirsiniz. Diğer kaynaklar da bunu sunuyor. Ancak, size aynı fiyatta bu düzeyde güvenlik ve güvenilirlik sunamazlar.

 

  1. SEO ve Pazarlama Araçları

 

Güzel bir görünüme sahip bir çevrimiçi mağazanın olması iyi bir şeydir, ancak hiç kimse ziyaret etmezse sanal kepenkleri hiçbir zaman açamazsınız. Shopify’ın tercih edilmesinin nedenlerinden bir diğeri, müşterilerinizin sizi bulabilmeleri için web sitenizin arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almasına yardımcı olacak güçlü Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) özellikleri sunmasıdır. Ayrıca, müşterilerinizin nereden geldiğini size bildirmek için gelişmiş analizlere de erişebilirsiniz, böylece pazarlama yöntemlerinizi buna göre uyarlayabilirsiniz.

 

Uygulama mağazası size sosyal medya entegrasyonu, ürün incelemeleri ve e-posta pazarlaması gibi çok çeşitli pazarlama araçlarına erişme imkanı sağlar. Standart olarak Shopify, indirim kodları oluşturmanıza olanak tanır. Hediye kuponları bir üst düzeydeki pakette mevcuttur. Sosyal medya ikonları tüm temalarda yer almaktadır. Shopify Kit size yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır. Ürünlerinize, kitlenize ve mağaza performansınıza dayalı olarak pazarlama görevlerini öneren ve yürüten sanal bir çalışan gibi davranır.

 

  1. Terk Edilmiş Sepeti Satın Alma ile Sonlandırma

 

Mağazanızdan bir ziyaretçi alışveriş sepetine ürün ekler, ancak alışverişi tamamlamadan sepeti terk ederse ne olur? İstatistiklere göre, potansiyel müşterilerin üçte ikisinden fazlası bunu yapacak. Shopify, bu potansiyel müşterilere satın alma işlemlerini tamamlamalarını hatırlatmak için onları otomatik olarak takip eden ve onlara e-posta gönderme imkanı sunan bir altyapı sistemine sahiptir.

 

  1. Kolay Mağaza Yönetimi

 

Shopify, mağaza yönetimi arayüzünü gerçekten geliştirdi. Siparişlerin işlenmesi çok sezgiseldir ve çok sayıda tıklama almıyor. Ancak ayarları isteğinize göre değiştirerek birçok şeyi otomatik hale getirebilirsiniz. Ayrıca, müşterilerinize, size ve/veya tedarikçilerinize gönderilen tüm e-postalar için düzenlenebilir e-posta şablonları da vardır. Müşterilerinizden  ve sitenizle nasıl etkileştiklerine dair aldığınız analizler bunları gerçekleştirmenizde büyük kolaylık sağlar. 

 

Shopify’ı denemek ister misiniz?

 

Shopify’ı ücretsiz denemek için buraya tıklayın ya da e-ticaret pazarlaması ve Shopify hakkında daha detaylı bilgi almak için Türkiye’de bu konudaki en uzman ekiplerden biri olan ResponseDGA’dan ücretsiz danışmanlık talep edin. Email: info@responsedga.com Tel: 212 942 82 46