17 – 21 Haziran tarihlerinde 66’ncısı düzenlenen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde ödül kazanan işler ve ajanslar belli oldu.

Bu sene Cannes Lions Creative Strategy kategorisinde Grand Prix, VOLVO CARS’ın ORSMAN & BODENFORS GOTHENBURG ile beraber yürüttüğü “THE E.V.A. INITIATIVE” işine gitti.

Başlık: THE E.V.A. INITIATIVE 

Marka: VOLVO CARS

Ajans: FORSMAN & BODENFORS GOTHENBURG

Ödül: GRAND PRIX 

Ülke: İSVEÇ

Başlık: THE TIME WE HAVE LEFT

Marka: PERNOD RICARD

Ajans: LEO BURNETT MADRID

Ödül: GOLD LION

Ülke: İSPANYA

Pernod Ricard – Ruavieja “The Time We Have Left” // Leo Burnett (Madrid, Spain) from Wunderman Thompson on Vimeo.

Başlık: VIVA LA VULVA

Marka: ESSITY

Ajans: AMVBBDO LONDON

Ödül: GOLD LION

Ülke: İNGİLTERE

Başlık: ENDANGERED SYNDROME

Marka: CANADIAN DOWN SYNDROME SOCIETY

Ajans: FCB CANADA TORONTO

Ödül: GOLD LION

Ülke: KANADA