17 – 21 Haziran tarihlerinde 66’ncısı düzenlenen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde ödül kazanan işler ve ajanslar belli oldu.
Bu sene Cannes Lions Creative Strategy kategorisinde Grand Prix, VOLVO CARS’ın ORSMAN & BODENFORS GOTHENBURG ile beraber yürüttüğü “THE E.V.A. INITIATIVE” işine gitti.
Başlık: THE E.V.A. INITIATIVE
Marka: VOLVO CARS
Ajans: FORSMAN & BODENFORS GOTHENBURG
Ödül: GRAND PRIX
Ülke: İSVEÇ
Başlık: THE TIME WE HAVE LEFT
Marka: PERNOD RICARD
Ajans: LEO BURNETT MADRID
Ödül: GOLD LION
Ülke: İSPANYA
Pernod Ricard – Ruavieja “The Time We Have Left” // Leo Burnett (Madrid, Spain) from Wunderman Thompson on Vimeo.
Başlık: VIVA LA VULVA
Marka: ESSITY
Ajans: AMVBBDO LONDON
Ödül: GOLD LION
Ülke: İNGİLTERE
Başlık: ENDANGERED SYNDROME
Marka: CANADIAN DOWN SYNDROME SOCIETY
Ajans: FCB CANADA TORONTO
Ödül: GOLD LION
Ülke: KANADA
Yorum Yok