The Brief, dünyanın dört bir yanındaki LIONS Üyelerini Dünya Kadın Vakfı için ilerleme sağlayan yaratıcı bir kampanya oluşturmak üzere bir araya gelmeye davet ediyor

Kazanan takım, Cannes Lions 2022’ye ücretsiz giriş hakkı kazanacak ve tüm katılımcılar, çalışmayı küresel LIONS kanallarında sergilendiğini görecek

27 Ekim 2021 – LIONS, Dünya Kadın Vakfı’nın dünyadaki kadınların ve kız çocuklarının geleceğini olumlu yönde etkilemek için ilerleme sağlayan yaratıcı kampanyalar geliştirmek üzere yaratıcıları bir araya getiren yeni bir girişim olan The Brief’in lansmanını duyurdu. 

Tüm LIONS Üyelerine açık olan The Brief, kazanan yeni bir Dünya Kadınlar Vakfı programı için bir kampanya ve marka kimliği oluşturmak için rekabet edecek ekipler oluşturmak için dünyanın her köşesinden, her kıdem seviyesinden ve yaratıcılık yelpazesinden insanları birbirine bağlayacak. 15 Kasım’da, LIONS Üyeliği ve Dünya Kadın Vakfı’nın ev sahipliğinde canlı bir bilgilendirme toplantısı, resmi olarak tüm katılan takımlara meydan okumayı başlatacak. 

Çalışma TwentyFirstCenturyBrand’in kurucusu Jonathan Mildenhall başkanlığında yaratıcı endüstri efsanelerinden oluşan bir panel tarafından değerlendirilecek. Jüri üyeleri arasında; MRM’ın Baş Ticari Sorumlusu Nicky Bullard, Media.Monks Kurucusu Wesley ter Haar, BBDO Başkanı Josy Paul, Leo Burnett Bogota Baş Ticari Sorumlusu Mauricio Sarmiento yer alıyor.

Girişimden bahsetmişken, LIONS Üyelik’in Kıdemli Başkan Yardımcısı Gaelle Comte:

The Brief, LIONS Üyelik yolculuğunda heyecan verici ve önemli bir andır. Platformun merkezi her zaman topluluğumuzun kendilerini en iyi tavsiye, koçluk ve yaratıcılıklarını ilerletmek için fırsatlarla kuşatabilecekleri bir yer sağlamak olmuştur. Bu, Üyelerimizin alışılmış çevrelerinin ötesinde başkalarıyla bağlantı kurma zamanıdır. Global endüstriyi bir araya getirmemize ve en çeşitli yetenekleri bir araya getirmemize olanak tanıyan bir konumda bulunma ayrıcalığına sahibiz; sonuç olarak, yaratıcılığın tamamen tam bir güç olarak kullanılmasıyla, The Brief’e bazı olağanüstü yanıtlar göreceğimizden eminiz.” diye yorumluyor.

Dünya Kadın Vakfı, 20 ülkede mevcut küresel ayak izine ve 2030 yılına kadar dünya çapında 1 milyon kadın ve kız çocuğunu güçlendirme vizyonuna sahip, ABD merkezli bir 501(c)(3) kamu yardım kuruluşudur. Sermayeye erişim, topluluk oluşturma, ticaret fırsatları ve STEAM alanlarında koçluk sağlayarak kadınların sosyo-ekonomik ortamını yükseltmeyi amaçlar. 

Ortaklıktan bahsetmişken, Dünya Kadın Vakfı CEO’su Rupa Dash: “Kadın girişimciliğini yeni işler yaratmak ve toplumların sosyal ve ekonomik büyümesine katkıda bulunmak için kritik bir faktör olarak görüyoruz. The Brief için LIONS ile zamanında ortaklığımız, dünya çapındaki kadın girişimciler için küresel sıfırlamayı yeni ve cesur bir şekilde yeniden tasavvur etmek için yaratıcılığın gücünü ve cinsiyet eşitliğini birleştirecek. İşbirliğimiz, cinsiyetten bağımsız olarak global işgücü piyasasında benzer bir rol oynamak isteyen genç kadın girişimciler için eşitlik ve denklik getirecek yeni fikirleri ve enerjileri ateşleyecektir. Nihayetinde, kadın girişimcilere ilham verme ve onlarla etkileşim kurma konusundaki ortak misyonumuz, oyunun kurallarını değiştirecek olan global gayri safi yurtiçi hasılaya (GSYİH) 28 trilyon dolar veya %26 ekleyebilir.” dedi.

Takımların, 10 Aralık’taki son teslim tarihinden önce yaratıcı fikirleri üzerinde çalışmak için dört haftaları olacak. The Brief’in kazananları, Haziran 2022’de Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne katılmak için ücretsiz giriş kartı alacaklar ve tüm katılımcılar çalışmalarının LIONS kanallarında tanıtıldığını görecekler.

Önemli Tarihler:

Kayıt şu an açık

Kayıt Kapanışı: 5 Kasım

Onaylanan Takımlar: 12 Kasım

Yaratıcı Sprint: 4 hafta, son teslim tarihi 10 Aralık.

Değerlendirme: 10-21 Ocak

Kazananların Açıklanması: 26 Ocak

İlgilenen Üyeler programa katılmak için buradan kayıt olabilirler.

LIONS Üyeliği ve nasıl üye olunacağı hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşılabilir.

SON