2022 Lions için başvurular başladı.

20 Ocak 2022 – Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, bu yılın “Lion”larını ödüllendirmek için jürilere liderlik edecek ve yaratıcılıkta mükemmellik için global ölçütü belirleyecek Jüri Başkanlarını duyurdu.

LIONS CEO’su Simon Cook, “Dünya çapında sıra dışı yetenekleri duyuruyor ve onlarla çalışıyor olmaktan mutluluk duyuyoruz. Başkanlarımız “Lion”ların bütünlüğünü sürdürmede vazgeçilmezlerdir ve aralarında yüzlerce galibiyet almış olanlardan dolayı, olağanüstü iyi performans göstereceklerinden şüphem yok. Bu duyuru, dünya çapındaki topluluğun sektörümüz için yeni bir yöne işaret eden bir çalışmadan ilham alarak tekrar bir araya geleceği Cannes Lions için geri sayımı işaret ediyor.” dedi.

Cannes Lions 2022 Jüri Başkanları şöyle belirlendi:

Brand Experience & Activation Lions Jüri Başkanı

Yasuharu Sasaki, Baş Kreatif Sorumlusu, Dentsu Inc., Japonya

Creative B2B Lions Jüri Başkanı

Paul Hirsch, Başkan, Baş Kreatif Sorumlusu, Doremus, Global

Creative Business Transformation Lions Jüri Başkanı

Ronald Ng, Global Baş Kreatif Sorumlusu, MRM, Global

Creative Commerce Lions Jüri Başkanı

Beth Ann Kaminkow,  Global CEO VMLY&R COMMERCE / CEO NY VMLY&R, Global

Creative Data Lions Jüri Başkanı

Alan Kerry, Baş Kreatif Sorumlusu, Rothco, Accenture Interactive’in bir parçası, İrlanda

Creative Effectiveness Lions Jüri Başkanı

Raja Rajamanar, Pazarlama ve İletişim Baş Direktörü, Mastercard, Global

Creative Strategy Lions Jüri Başkanı

Chrissie Hanson, Global Baş Strateji Sorumlusu, OMD, Global

Design Lions Jüri Başkanı

Lisa Smith, Yönetici Kreatif Direktör, Jones Knowles Ritchie(JKR), ABD

Digital Craft Lions Jüri Başkanı

Luciana Haguiara, Yönetici Kreatif Direktör, Media.Monks, Brezilya

Direct Lions Jüri Başkanı

Fred Levron, Global Baş Kreatif Sorumlusu, Dentsu International, Global

Entertainment Lions Jüri Başkanı

Maria Garrido, Global Baş Pazarlama Yöneticisi, Eski Adı Vivendi, Fransa

Entertainment Lions for Music Jüri Başkanı

Amani Duncan, Başkan, BBH, ABD

Entertainment Lions for Sport Jüri Başkanı

Marcel Marcondes, Global Başkan, Beyond Beer, AB InBev, Global

Film Craft Lions Jüri Başkanı

Patrick Milling-Smith, Kurucu Ortak ve Global CEO, SMUGGLER, ABD

Film Lions Jüri Başkanı

David Lubars, Global Kreatif Direktör, BBDO Worldwide

Glass: The Lion for Change Jüri Başkanı

Colleen DeCourcy, Başkan, Wieden+Kennedy, Global

Health & Wellness Lions Jüri Başkanı

Patricia Corsi, Global Pazarlama ve Dijital Sorumlusu, Bayer Tüketici Sağlığı, Global

Industry Craft Lions Jüri Başkanı

Nils Leonard, Kurucu, Uncommon Creative Studio Ltd, Global

Innovation Lions Jüri Başkanı

Cleve Gibbon, Baş Teknoloji Sorumlusu, Wunderman Thompson, ABD

Mobile Lions Jüri Başkanı

Hugo Veiga, Global Baş Kreatif Sorumlusu, AKQA, Global

Outdoor Lions Jüri Başkanı

Eugene Cheong, Baş Kreatif Sorumlusu, DDB Asya, Singapur

Pharma Lions Jüri Başkanı

Brett O’Connor, Yönetici Kreatif Direktör, VCCP Health, Birleşik Krallık

PR Lions Jüri Başkanı

Judy John, Global Kreatif Direktörü, Edelman, Global

Print & Publishing Lions Jüri Başkanı

Natalie Lam, Baş Kreatif Sorumlusu, Publicis Groupe APAC & MEA, Hong Kong, SAR

Radio & Audio Lions Jüri Başkanı

Mariana O’Kelly, Global Yönetici Kreatif Direktör, Ogilvy, ABD

Social & Influencer Lions Jüri Başkanı

Caitlin Ryan, Başkan Yardımcısı, EMEA Kreatif Mağazası, Meta, EMEA

Sustainable Development Goals Lions Jüri Başkanı

Kimberlee Wells, CEO, TBWA\Melbourne & Adelaide, Avustralya

Titanium Lions Jüri Başkanı

Rob Reilly, Global Kreatif Direktörü, WPP, Global

LIONS Başkanı Philip Thomas, değerlendirme hakkında, “Festivalin Cannes’a fiziksel dönüşü, bir kez daha yaratıcılığın ölçütünü tanımlamak için jürileri bir araya getirmemize olanak sağlıyor. Kendilerine, olumlu değişimi ve sürdürülebilir büyümeyi sağlayan, dünya çapındaki kuruluşlara yaratıcılık için çaba göstermeleri için ilham verecek çalışmaları seçtikleri için teşekkür ederiz.” dedi.

Cannes Lions bugün başvurular için açılıyor. LIONS’un Ödüller & İçgörü Başkan Yardımcısı Susie Walker: “Her zaman Lion’ların amaca uygun olmasını sağlamak için çalışıyoruz, bu yıl profesyoneller tarafından işletmeler adına satın alınan ürün ve hizmetler için oyunun kurallarını değiştiren yaratıcılığı kutlamak için Creative Commerce Lions’u geliştirdik, Media Lions’u yeniledik ve 2013’ten beri tartıştığımız Creative B2B Lions’u başlattık.” dedi. Walker, 2022’de “markalı iletişim endüstrisinde yaratıcı ve etkili çalışmanın genişliğini ve çeşitliliğini temsil eden Lions genelinde” çalışmanın kabul edileceğini de sözlerine ekledi.

Cannes Lions, 20-24 Haziran tarihleri ​​arasında gerçekleştirilecek ve global endüstrinin bugünlerde kendilerinin ve dünyanın karşı karşıya olduğu en acil sorunları ele alması için yıllık bir forum sağlayacak. Festival herkesin erişime açık olacak ve temsilci kayıtları şu an açık. Herhangi bir nedenle seyahat edemeyecek durumda olanlar varsa, LIONS üyeleri yıl boyunca diğer bir dizi başka faydaların yanı sıra Cannes Lions’a özel dijital erişim elde ediyor.

Bu yılın jüri başkanları, festival, Lion ödülleri ve LIONS üyeliği hakkında daha fazla bilgi canneslions.com adresinden bulunabilir.