
2022 Lions için başvurular başladı.
20 Ocak 2022 – Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, bu yılın “Lion”larını ödüllendirmek için jürilere liderlik edecek ve yaratıcılıkta mükemmellik için global ölçütü belirleyecek Jüri Başkanlarını duyurdu.
LIONS CEO’su Simon Cook, “Dünya çapında sıra dışı yetenekleri duyuruyor ve onlarla çalışıyor olmaktan mutluluk duyuyoruz. Başkanlarımız “Lion”ların bütünlüğünü sürdürmede vazgeçilmezlerdir ve aralarında yüzlerce galibiyet almış olanlardan dolayı, olağanüstü iyi performans göstereceklerinden şüphem yok. Bu duyuru, dünya çapındaki topluluğun sektörümüz için yeni bir yöne işaret eden bir çalışmadan ilham alarak tekrar bir araya geleceği Cannes Lions için geri sayımı işaret ediyor.” dedi.
Cannes Lions 2022 Jüri Başkanları şöyle belirlendi:
Brand Experience & Activation Lions Jüri Başkanı
Yasuharu Sasaki, Baş Kreatif Sorumlusu, Dentsu Inc., Japonya
Creative B2B Lions Jüri Başkanı
Paul Hirsch, Başkan, Baş Kreatif Sorumlusu, Doremus, Global
Creative Business Transformation Lions Jüri Başkanı
Ronald Ng, Global Baş Kreatif Sorumlusu, MRM, Global
Creative Commerce Lions Jüri Başkanı
Beth Ann Kaminkow, Global CEO VMLY&R COMMERCE / CEO NY VMLY&R, Global
Creative Data Lions Jüri Başkanı
Alan Kerry, Baş Kreatif Sorumlusu, Rothco, Accenture Interactive’in bir parçası, İrlanda
Creative Effectiveness Lions Jüri Başkanı
Raja Rajamanar, Pazarlama ve İletişim Baş Direktörü, Mastercard, Global
Creative Strategy Lions Jüri Başkanı
Chrissie Hanson, Global Baş Strateji Sorumlusu, OMD, Global
Design Lions Jüri Başkanı
Lisa Smith, Yönetici Kreatif Direktör, Jones Knowles Ritchie(JKR), ABD
Digital Craft Lions Jüri Başkanı
Luciana Haguiara, Yönetici Kreatif Direktör, Media.Monks, Brezilya
Direct Lions Jüri Başkanı
Fred Levron, Global Baş Kreatif Sorumlusu, Dentsu International, Global
Entertainment Lions Jüri Başkanı
Maria Garrido, Global Baş Pazarlama Yöneticisi, Eski Adı Vivendi, Fransa
Entertainment Lions for Music Jüri Başkanı
Amani Duncan, Başkan, BBH, ABD
Entertainment Lions for Sport Jüri Başkanı
Marcel Marcondes, Global Başkan, Beyond Beer, AB InBev, Global
Film Craft Lions Jüri Başkanı
Patrick Milling-Smith, Kurucu Ortak ve Global CEO, SMUGGLER, ABD
Film Lions Jüri Başkanı
David Lubars, Global Kreatif Direktör, BBDO Worldwide
Glass: The Lion for Change Jüri Başkanı
Colleen DeCourcy, Başkan, Wieden+Kennedy, Global
Health & Wellness Lions Jüri Başkanı
Patricia Corsi, Global Pazarlama ve Dijital Sorumlusu, Bayer Tüketici Sağlığı, Global
Industry Craft Lions Jüri Başkanı
Nils Leonard, Kurucu, Uncommon Creative Studio Ltd, Global
Innovation Lions Jüri Başkanı
Cleve Gibbon, Baş Teknoloji Sorumlusu, Wunderman Thompson, ABD
Mobile Lions Jüri Başkanı
Hugo Veiga, Global Baş Kreatif Sorumlusu, AKQA, Global
Outdoor Lions Jüri Başkanı
Eugene Cheong, Baş Kreatif Sorumlusu, DDB Asya, Singapur
Pharma Lions Jüri Başkanı
Brett O’Connor, Yönetici Kreatif Direktör, VCCP Health, Birleşik Krallık
PR Lions Jüri Başkanı
Judy John, Global Kreatif Direktörü, Edelman, Global
Print & Publishing Lions Jüri Başkanı
Natalie Lam, Baş Kreatif Sorumlusu, Publicis Groupe APAC & MEA, Hong Kong, SAR
Radio & Audio Lions Jüri Başkanı
Mariana O’Kelly, Global Yönetici Kreatif Direktör, Ogilvy, ABD
Social & Influencer Lions Jüri Başkanı
Caitlin Ryan, Başkan Yardımcısı, EMEA Kreatif Mağazası, Meta, EMEA
Sustainable Development Goals Lions Jüri Başkanı
Kimberlee Wells, CEO, TBWA\Melbourne & Adelaide, Avustralya
Titanium Lions Jüri Başkanı
Rob Reilly, Global Kreatif Direktörü, WPP, Global
LIONS Başkanı Philip Thomas, değerlendirme hakkında, “Festivalin Cannes’a fiziksel dönüşü, bir kez daha yaratıcılığın ölçütünü tanımlamak için jürileri bir araya getirmemize olanak sağlıyor. Kendilerine, olumlu değişimi ve sürdürülebilir büyümeyi sağlayan, dünya çapındaki kuruluşlara yaratıcılık için çaba göstermeleri için ilham verecek çalışmaları seçtikleri için teşekkür ederiz.” dedi.
Cannes Lions bugün başvurular için açılıyor. LIONS’un Ödüller & İçgörü Başkan Yardımcısı Susie Walker: “Her zaman Lion’ların amaca uygun olmasını sağlamak için çalışıyoruz, bu yıl profesyoneller tarafından işletmeler adına satın alınan ürün ve hizmetler için oyunun kurallarını değiştiren yaratıcılığı kutlamak için Creative Commerce Lions’u geliştirdik, Media Lions’u yeniledik ve 2013’ten beri tartıştığımız Creative B2B Lions’u başlattık.” dedi. Walker, 2022’de “markalı iletişim endüstrisinde yaratıcı ve etkili çalışmanın genişliğini ve çeşitliliğini temsil eden Lions genelinde” çalışmanın kabul edileceğini de sözlerine ekledi.
Cannes Lions, 20-24 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek ve global endüstrinin bugünlerde kendilerinin ve dünyanın karşı karşıya olduğu en acil sorunları ele alması için yıllık bir forum sağlayacak. Festival herkesin erişime açık olacak ve temsilci kayıtları şu an açık. Herhangi bir nedenle seyahat edemeyecek durumda olanlar varsa, LIONS üyeleri yıl boyunca diğer bir dizi başka faydaların yanı sıra Cannes Lions’a özel dijital erişim elde ediyor.
Bu yılın jüri başkanları, festival, Lion ödülleri ve LIONS üyeliği hakkında daha fazla bilgi canneslions.com adresinden bulunabilir.
Yorum Yok