Paul Hirsch

14 Ocak 2022 – Cannes Lions, Doremus’un Baş Kreatif Sorumlusu ve Başkanı Paul Hirsch’i, 2022’de yeni başlatılan Creative B2B Lions’a liderlik etmesi için açılış Jüri Başkanı olarak duyurdu.

Paul Hirsch, sektördeki yaratıcı mükemmeliyeti belirlemek için, profesyoneller tarafından işletmeler adına satın alınan ürünler ve hizmetler için oyunun kurallarını değiştiren yaratıcılığı ve çalışmalardaki verimliliği takdir etmek için Creative B2B Lions’un jürisine liderlik edecek.

Creative B2B Lions, bir LinkedIn Think Tank ve stratejik düşünce ortağı olan B2B Institute tarafından desteklenen endüstri uzmanlarının girdileri ve araştırmalarıyla geliştirildi. 

Duyuru hakkında yorum yapan Doremus Baş Kreatif Sorumlusu ve Başkanı Paul Hirsch: “Yıllardır B2B, endüstri ortamının genellikle gözden kaçan bir parçası olmuştur. Ama şimdi, Cannes Lions’ta özel bir ödülle, bu senaryoyu tersine çevirmek ve yetenekli insanlara ve çığır açan işler yaratan yaratıcı şirketlere hakkını vermek için sabırsızlanıyorum. Jüri Başkanı olarak, önümüzdeki yıllarda yaratıcılara ilham vermemizi ve markaları cesaretlendirmemizi umuyorum.” dedi.

LIONS Başkanı Phillip Thomas ekliyor: “Creative B2B Lions, 2013 yılında Health & Wellness Lions’umuzun lansmanını hatırlatıyor. Endüstri, tıpkı Health & Wellness’ta olduğu gibi B2B için de yaratıcı çıtayı yükseltmeye yardımcı olacak bir Lion başlatmamızı istedi ve Paul’ün jüri üyeleriyle birlikte B2B markaları için global yaratıcılık için yeni standardı belirlemesinden çok memnunuz.” 

Ödüller & İçgörü Başkan Yardımcısı Susie Walker, şöyle yorumluyor: “Son yıllarda, 2021’deki iki Grand Prix de dahil olmak üzere, Lions genelinde kazanan yaratıcı B2B işlerinde bir artış gördük, bu nedenle şimdi B2B’de yaratıcı mükemmelliği ölçmek için Creative B2B Lions’ı başlatmak için doğru zaman gibi görünüyor. Bu ödül global bir standart belirleyecek, disiplini yükseltecek ve B2B kreatif alanında çıtayı yükseltmeye yardımcı olacaktır.

Paul Hirsch, yeni nesil markaları tasarlamaya ve şekillendirmeye odaklanan yaratıcı bir liderdir. Paul, gelişim yıllarını Goodby Silverstein & Partners, Leo Burnett ve kurucu ortağı olduğu bir ajans olan İş Bölümü’nde geçirdi. GS&P’de Nike ve Cracker Jack için unutulmaz işler yaptı. Burnett’te Chef Boyardee’yi internette dolaşan bir filmle yeniden lanse etti ve aynı zamanda Amazon grafik kitabı “Stop Tweeting Boring Sh*t” adlı kitabın yazarlarındandı. 

Şu anda Doremus’un Baş Ticari Sorumlusu ve Başkanı olarak Paul, sadece reklamcılığın en eski ajanslarından birinin değil, B2B kategorisini de yeniden şekillendirmeye yardımcı olmak için tüm bu önceki deneyimleri bir araya getirdi. Hirsch, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde kariyeri boyunca birçok global övgünün yanı sıra iki Lion kazandı.

Her yıl markalı iletişimde yaratıcı mükemmellik için global ölçütü belirleyen Cannes Lions Ödülleri, 20 Ocak’ta başvurulara açılacak. Lions, 400’den fazla küresel uzman tarafından değerlendiriliyor. 2022’de jüri üyeleri Lion’ları tartışmak ve ödüllendirmek için Fransa Cannes’ta tekrar bir araya gelmeden önce ilk değerlendirmeyi uzaktan tamamlayacak. 

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, 20-24 Haziran tarihleri ​​arasında Fransa’nın Cannes kentinde gerçekleşecek. The Lions hafta boyunca değerlendirilecek, duyurulacak ve onurlandırılacak. Ödüller ve The Lions hakkında daha fazla bilgi canneslions.com adresinden bulunabilir.