Johnnie Walker?ın Brezilya pazarındaki son viral kampanyası; ?Keep Walking, Brazil.?

?Başarıya Yürüyenler” serisi filmlerinin Brezilya ayağında Brezilya pazarı için özel çekilen filmin yapımında 420 kişi çalıştı, 11 kilometre uzunluğunda film bantı harcandı. Rio?daki Sugarloaf dağına karşı çekilen ve 6 günde biten reklam filminde ayaklanan dev bir kaya görüyoruz. ?Dev artık uykudan uyanıyor. Brezilya her zaman gelecekte ve önde olan bir ülke olacak.? perspektifiyle yaratılan reklamdaki yürüyen kayanın Johnnie Walker?ın sembolüyle birebir örtüşüyor olmasına değinmiyoruz bile.

Ayaklanarak yürümeye başlayan dev kaya parçası, ülkenin 2014 yılında düzenleyeceği Dünya Kupası ve 2016 yılında düzenleyeceği Olimpiyat Oyunları gibi büyük organizasyonlardaki beklentiler için de ulusal motivasyon sağlayan bir sembol olarak da kullanılıyor.

“Motion graphics” konularında bir hayli kasıldığı belli olan reklamda bence her şey harikulade bir şekilde işlenmiş.

*Başlık: (Yine tam karşılamasa da) Yürümeye Devam Et, Brezilya!