Efes Pilsen dijital reklamı Türkiye’de en başarılı kullanan markalardan biri. Çok kısa zaman önce Efes Pilsen’in en sevdiğim bir kaç mobil uygulama/topluluklardan Instagram üzerinde yaptığı kampanyayla nasıl kalbimizi çaldığını şurada anlatmışık. Bugün de konumuz Efes Pilsen ‘in başka bir dijital ortam “lovebrand”i WeTransfer ‘deki varlığıyla alakalı.

Her şeyden önce, WeTransfer’i bilmeyenler için platformu anlatalım. WeTransfer yaptığı iş olarak aslında bildiğimiz RapidShare, MegaUpload, MediaFire‘dan çok daha farklı bir servis değil. 2GB ‘a kadar olan dosyalarınızı paylaşma aracı. Bir nevi  bulut sistemi yani. Şimdi güzelliğine gelelim.

WeTransfer son derece basit. Son derece sade. Bunları da bi kenara bırakırsak, WeTransfer ne Premium hesap satmak için binbir numara deniyor. Ne de pop up’larla abuk sabuk sitelere gönderiyor. Aksine, sadece kendi beğendikleri sanatçılar ve markalardan tam boy duvar kağıdı şeklinde mümkün olan en estetik reklamları alıp, onları isterek seyretmenizi sağlıyor. Markalara http://marka.wetransfer.com şeklinde subdomain bile veriyorlar. Evet, bir çoğunuzun “Neden bilerek ve isteyerek reklamlı link kullaniyim ki?” dediğinin farkındayım ancak Nike, Spotify gibi markaların yarattığı harika görselleri gördükten sonra fikriniz değişecek.

Efes Pilsen’ e geri dönelim. Efes Pilsen de WeTransfer ‘i erken farkedip, adını diğer büyük markalar arasına yazdırıp kendi subdomain ‘ini almış: http://efespilsen.wetransfer.com/ . Sevdiği markalara özenle ilgi gösteren, sadık bir müşteri olmam belki bu servisi kullanmamdaki esas sebeplerden biri evet, ama insanlara yolladığım 1.67GB ‘lık baş ağrısının yanında yolladığım buz gibi biraya kim hayır diyebilir ki? 🙂