Daha önce Mavi’yi bir kez ele almış, “ÇOK SEV’dim seni MAVİ” yazımızda derinlemesine incelemiştik.  O yazımızda markanın hikayesine değinmiş, yazdığımız dönemde çok pöpüler olan Kıvanç Tatlıtuğ’lu reklam filminden uzun uzun bahsetmiştik. Ama Mavi’ye bir konuda daha hakkını vermemiz gerekiyor. Mavi dijitali en etkili kullanan markaların başında geliyor. Sosyal medya kanallarını da etkili bir biçimde kullanıyor, Facebook ve Twitter üzerindeki Mavi sayfaları aracılığıyla gençlerle interaktif iletişim kurmaya uzun süredir devam ediyor. Mavi?nin Facebok?ta 400 bine yakın hayranı, Twitter?da ise 4500?e yakın takipçisi bulunuyor. Gençlerle bu kadar içli dışlı olan bir markadan bu beklenirdi, “çok mu çok abartıyorsun” dediğinizi duyar gibiyim. O zaman nedir bize tekrar Mavi’yi yazdıran,markanın QR kod uygulaması.

Mobil cihazınızda bulunan okuyucu uygulaması ile kameranıza tarayarak saklanmış linke gitmenize imkan veren Quick Response -QR kodları artık çok eski bir teknoloji, özellikle Uzak Doğu ülkelerinden uzun zamandır kampanya kurgularının baş taçı bu teknoloji bu kez Mavi tarafından kullanılmış. Mavi’nin kurgusu son derece çok basit, bizleri yormuyor. Mavi, Amerika ürünlerindeki QR kodu okutan herkese %15 indirim indirim sağlıyor. Bu özel fırsatı yakalamak için akıllı bir cep telefonuna sahip olmak ve Mavi Amerika ürünlerindeki QR kodu okutmak yeterli oluyor.İlk aşamada İstanbul?daki Beyoğlu, Galatasaray, Tünel, Cevahir, İstinye Park, Bahariye, Seyrantepe olmak üzere 7 mağazada hayata geçirilen öncü uygulama ile bu işlemi yapanlar, seçtikleri jean?in bilgi ve görsellerine bir web sayfası üzerinden ulaşabiliyor.

 Teknolojideki yenilikleri yakından takip eden Mavi, daha önce de Mavi?ni Bul iPad uygulamaları ve Sensormatic Mavi?ni Bul standı ile müşterilerine farklı deneyimler yaşatmayı başarmıştı. Mavi bu kez bizleri çok uğraştırmıyor, indirim sağlıyor, yeni bir deneyim yaşatıyor. “Amerika”ya kolay yoldan kapak atmamız için elinden geleni yapmaya devam ediyor.