Evet doğru okudunuz! BrandTalks uyanıyor.

saatBu yolculuğa ilk olarak Mart 2011’de başladık. 2 kişi olarak çıktığımız yolda geçtiğimiz süre içerisinde kocaman bir aile olduk. Aramızdan ayrılanlar ve aramıza katılanlar oldu. Ama içimizdeki tutku her zaman arttı ve artmaya devam ediyor.Hepsi pazarlamanın farklı alanlarında pazarlamaya gönül vermiş kişiler olarak pazarlama ve iletişim konularında okuduklarını, öğrendiklerini ve deneyimlediklerini yazmak için tekrar yola koyulduk.

Yeni süreçte BrandTalks’ı tüm süreçlerini 4 arkadaş beraber koordine edeceğiz. BrandTallks’ın eski okuyucuları onları tanıyor. @huseyinsayin , @onurcetin, gizemli yazarımız @barkinpaker ve nacizane ben @muratdurak . Bunun yanı sıra yazacakları yazılarlar, hazırlayacakları raporlarla, röportajlarla ve sunacakları farklı bakış açılarıyla toplamda 10+ kişi BrandTalks’ın yeniden uyanışına katkıda bulunacak ve sizlerle beraber şahitlik edecek.

Bu uyanışta sizlere üzerinde aylardır çalıştığımız bir çok sürpriz yeniliğimiz var. Bu yenilikleri sırası geldikçe paylaşacağız. Merak etmeyin sizi çok fazla bekletmemeyi umuyoruz. Bunun yanında yazar ekibimize her zaman olduğu gibi farklı yetenekleri ve değerleri renklerimize bağladık, ayrıca prensipte anlaştığımız:) arkadaşlarımız da zamanı geldikçe ekibimize katılmış olacak.

Yeni dönemde de bizimle konuşan markalara kulak verecek, gerektiğinde biz de onlara sesimizi duyurmaya çalışmaya devam edeceğiz. Çünkü tekil olarak bireylere ve çoğul olarak insanlığa değer sağlamayı ifade eden bir döngü olan değer üretim ve değişiminin, pazarlamanın özü olduğunu biliyoruz.Pazarlamanın uygulanan halini markalar üzerinden konuşarak, idealine yönelmeye çalışacağız. Yeri geldiğinde bir reklam, bir iletişim çalışması, bir Facebook gönderisi ya da tweet üzerinden çıktığımız yolculukta, ideali ve iyi olanı aramaya devam edeceğiz. Bu yolculukta bize eşlik eden tüm izleyicilerimiz ve okuyuclarımız için tazeliğini okunduktan sonra dahi kaybetmeyecek, günlük olarak samimiyet katılarak hazırlanan özgün gıdanız olmak istiyoruz. Kalbinin bir yerinde pazarlama olan herkes için ?Günlük besin kaynağı? olmak ve bu sofradan aklınız tok bir şekilde kalkmanızı amaçlıyoruz.

Bu yolculuğumuz da günlük, özgün, samimi ve dobra bir şekilde sürüyor olacak.

Bu güzel günde bu şarkı da bizden 🙂

Sevgiler bizden,
BrandTalks!