MINI, direkt MINI kullanıcılarına yönelik başarılı bir direkt pazarlama örneğine imza attı.
MINI, otomotiv sektöründe pazarlamanın nasıl olması gerektiği konusunda çok iyi örnekler ortaya koyuyor. Daha önce MINI Sokakları Lunapark’a Çevirdi isimli yazımda MINI’nın sıra dışı reklam kampanyasından bahsetmiştim.
MINI yine yakın zamanda bu sefer direkt MINI kullanıcılarına yönelik başarılı bir direkt pazarlama örneğine imza attı. Özellikle ürün ve tüketici arasında kurulan duygusal bağlar markaların yaşayabilmesi, tercih edilebilmesi ve sürdürülebilirliğinin olması açısında çok önemlidir. MINI “Normal Değil” isimli yaptığı pazarlama çalışmasında bu işi çok iyi başarmış.
London’da düzenlenen kampanya kurgulanış ve sonuç biçimiyle örnek bir çalışma olmuş. Kampanya detayları şöyle; London’da yol boyunca MINI gözlemcileri yer alıyor. MINI kullanıcıları yoldan geçtiklerinde bu gözlemciler aracın tüm özelliklerini sisteme girerek direkt billboard ile entegre iletişime geçiyorlar ve yol boyunca yer alan billboardlarda o MINI kullanıcısına özel mesajlara yer veriyorlar. Özellikle aktivitenin gerçek zamanlı olması projenin daha da katma değerli olmasını sağlıyor. Billboardlarda aracın rengi, sürücünün cinsiyeti gibi tüm detaylar gerçek zamanlı olarak yer alıyor.
Bu sırada MINI’nin kullanıcılara özel olarak hazırladığı hediyeler ve armağanlar sürücüler ile buluşuyor. Yakın zamanda gerçekleştirilen bu kampanya ile MINI sadece bir hafta içerisinde 1.941 MINI kullanıcısı ile unutulmaz bir bağ kurdu.
Yorum Yok