Coca-Cola üstlendiği mutluluk misyonu tüketicilerle buluşturan başarılı kampanyalar yapıyor. Bu kampanyalardan bir tanesi de yakın zamanda Amsterdam Wieden + Kennedy tarafından gerçekleşti.

Bir Coca-Cola kamyonu yoğun şehir ortamında çimden bir kule inşa ediyor. Kule içerisine yerleştirilen ağaçlar ve içecek otomatları mevcut. Otomatlardan Coca-Cola alabilmek için ise otomatın karşısında ayakkabınızı çıkarmanız gerekiyor. İşte mutluluğun özgün ve doğa ile bütünleşmiş haliyle tam burada karşılaşıyorsunuz.  Aynı zamanda Coca-Cola şişesinin sembolü olarak yapılan çimden kule üzerinde çeşitli hediyelerin bağlandığı ağaçlarda mevcut. Bu ağaçlardan hediyeleri alıp eğlenceli zaman geçirebiliyorsunuz. Otomatlardan aldığınız Coca-Cola’lar da bu eğlenceli zamanda size eşlik ediyor.

Sonuç mu?

Coca Cola vermek istediği mesajı yani mutluluk algısını, ürününü de içerisine katarak oldukça içten bir şekilde insanlarla buluşturmuş. Ayrıca burada yeşile yapılan vurgu da unutulmamalı.  Bu sayede vermek istenilen mesaj insanların eğlenceli zamanları ile birleştirilip algılarında yer etmesine olanak sağlıyor.

 Proje Künyesi

  • İşveren: Coca – Cola
  • Küresel Grup İçerik Yönetmen: Guy Duncan
  • Küresel Dijital Marka Stratejisti : Christy Amador
  • Ajans : Wieden + Kennedy , Amsterdam
  • Yaratıcı Yönetmen: Mark Bernath , Eric Quennoy
  • Yaratıcı Yönetmen : Edu Pou
  • Sanat Yönetmeni : Max Gebhardt
  • Reklam Yazarı : Max Arlestig
  • Üretim Başkanı: Erik Verheijen
  • Ajans Yapımcı: Judd Kimyon , Lars Fabery
  • Grup Hesabı Yönetmen: Kirk Johnsen
  • Hesap Yöneticisi : Alex Allcott
  • İş İşleri : Emilie Douque
  • Yapım Şirketi : Brenninkmeijer & Isaacs , Amsterdam
  • Görüntü Yönetmeni : Clemens Baumeister
  • Yapımcı : Jelani Isaacs , B & I
  • Yapımcı: David Leite , B & I
  • Yapım Tasarımcısı : Martin Krejzlik