Yasal Uyarı: Yazı, reklam ya da tanıtım amacı taşımamaktadır. Yazı ve içeriğini okuyanlar 18 yaşından büyük olduklarını kabul ve beyan etmiş sayılır.
Jim Beam, beklenmedik bir adım atarak Mila Kunis’i yeni reklam yüzü olarak belirledi. Family Guy’daki seslendirmelerinden tanıdığımız Kunis, tüketicinin gözünde sert bir imaja sahip olan Jim Beam’in viski dünyasındaki geleceğini büyük ölçüde etkileyebilir.
Son yıllarda İskoç viskilerine karşı atağa kalkan Amerikan viski markalarının . İskoçya’da üretilen viskilerin sahip olduğu tad komplikasyonları ve özellikle Single Malt viskilerin yaşça görece daha büyük kitleler tarafından tüketilmesi, Amerika üretimi viskiler için pazarda büyük bir fırsat barındırıyor. Yeni kitlelere ve özellikle Y kuşağının olgunlaşan bireylerini barındıran segmentlere hitap etmek, Jim Beam gibi bourbon markaları için yüksek getiriler anlamına gelebilir.
Jim Beam’de bu fırsatları değerlendirmek adına, sadece Jim Beam markasının değil, Bourbon ve diğer tüm Amerikan viskilerinin sahip olduğu sert ve erkeksi imajı zorlama niyetinde gibi gözüküyor. Nitekim Mila Kunis, Family Guy gibi kültleşmiş bir çizgi cizinin izleyicileri tarafından sahip olduğu farkındalık seviyesi ile, Jim Beam’in marka algısını daha eğlenceli bir hale getirebilir. Yıllardır çok sayıda insanın aşina olduğu bu ses, algıda seçicilik yaratarak insanların reklama odaklanmasını teşvik edeceği gibi, Mila Kunis’in samimi ve doğal güzelliği, Jim Beam’in hedef kitlesinde yer alan erkeklerin de ilgisini fazlasıyla çekecektir.
Jim Beam’in iletişim tonunda gerçekleşen bu değişikliklerin yanında, çekilen ilk reklam filmlerinde Jim Beam dünyasının ve markanın sahip olduğu değerlerin hedef kitle ile paylaşılma gayreti, kampanyanın güçlü yönleri arasında yer alıyor. Ocak ayında Japon devi Suntory tarafından satın alınan Jim Beam’de gerçekleşen yönetimsel değişimler, Mila Kunis ile ilk sinyallerini vermeye başladı. Bu hamlelerin zaman içerisinde markaya nasıl etkileri olacağını ise bekleyip göreceğiz.
Yorum Yok