Jeff Gordon ile test sürüşüne çıkmak isteyen?!

Kalbinize iyi baktıysanız, bu film için sesinizi yükselterek “kurgu” deyin.

http://youtu.be/Q5mHPo2yDG8

brandtalks-pepsi-maxGeçtiğimiz yıl mart ayında Jeff Gordon ve Pepsi işbirliği ile hazırlanan Pepsi Max’in “Test Drive” viral reklamı 41 milyonun üzerinde izlenmeye ulaşmış, beğenilmiş ve bir o kadar da eleştirilmişti. Videoda NASCAR şampiyonu Jeff Gordon, tebdili kıyafetle geldiği otomobil galerisinde satış danışmanına hayatının en sıradışı test sürüşünü yaşattı. Böylesine zorlu bir çekimde senaryonun aksamadan hayata geçirilmesiyle videonun gerçek olmadığı yönünde tartışmalar ortaya atılmıştı.

Otomotiv blogu Jalopnik editör yardımcısı Travis Okulski de videonun sahte olduğunu dile getirenlerden oldu. Ve Okulski’nin Jeff Gordon’un sürücü koltuğunda oturduğundan bihaber, taksiye bindiğinde ve sonrasında yaşadıkları kendi ifadesiyle (“I thought this was the end. Nope. This is how NASCAR champ Jeff Gordon gets revenge.”) Nascar şampiyonu Jeff Gordon’un intikamıydı.

http://youtu.be/dRIgmKGDqFM

brandtalks-travis-okulskiEvet, Pepsi Max’ın ikinci viralinde konuk başına geleceklerden habersiz olan Travis Okulski oldu. Hem ilgi çekmiş ilk yapımın devam filmi niteliğini taşıdığı için, hem de yankı getiren Test Drive’ın tepki analitiğini yakalamada ne derece iyi olduğunu kanıtladığı için “Test Drive 2” ilkinden iki kat güzel ve zekice. Henüz bir hafta olmamışken 13 milyonu aşkın kişi tarafından izlendi. İşin ilginç tarafı, Okulski kişisel twitter hesabında bio’suna “Deputy Editor at Jalopnik. Jeff Gordon tried to kill me once.” yazacak kadar deneyimini içselleştirmiş.

Özellikle “Test Drive 2”, kurgusunun zekasıyla nezdimde en başarılı viraller arasına girdi. Bir sonraki filmde sürüşü  “Max” adrenalinle bizzat deneyimleyenlerden olmak için ne yapmalı? Siz bunu bir düşünün derim…

: )