Eski Brand Talks yazarlarından ve son 2 yıldır MullenLowe Yönetici Kreatif Direktör’ü olarak görev yapan Emrah Akay, yoluna ortak ve ECD olarak “Come to Movida”da devam edecek.

Movida, Emrah Akay’ın gelişiyle “Come to Movida” ismini aldı.

Sektörde 22. yılını kutlayan Akay, reklamcılığa 1995 yılında Movida ile başlayıp sonrasında  Cenajans Grey, tekrar Movida, Güzel Sanatlar, Leo Burnett ve MullenLowe’da kreatif liderlik yaptı.

Ayrıca Brand Talks’un da resmi medya partneri olduğu dünyanın alanında en önemli yaratıcılık organizasyonları olan; Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum’ın yanı sıra Epica, New York Festivals, Kristal Elma dahil 100’ün üzerinde uluslararası ve ulusal ödülü oldı.

Şimdi ise “Come to Movida’da yeni yolculuğa adım atıyor.  Emrah Akay bu önemli gelişmeyle ilgili olarak şu açıklamada bulundu;  “Biz burada sadece reklam yapmayacağız. Burayı bir çekim merkezi yapacağız. Gelenekselin yanında branded content ve branded entertainment’a da odaklanacağız. Ayrıca sektörün ihtiyacı olan düşük maliyetli prodüksiyon, online aktivasyon, promo ve medya fikirlerimizle fark yaratacağız. Sektördeki yetişmiş insan kaynağıyla da hibrit modeller üzerinden işbirlikleri gerçekleştireceğiz.” diye belirtti.

Ajans Eş Başkanı ve Ağabey’i Oğuzhan Akay ise “Emrah’ın gelişi, çalışmalarını yıllardır takdir ettiğim kardeşimin yuvaya dönmesi gibi değil! Aksine usta reklamcı Emrah Akay Movida’ya geliyor, güçler birleşiyor, etki alanı genişliyor olarak düşünülmesi gereken bir şey. Bu nedenle artık adımız, Come to Movida” şeklinde ifade etti.