Hem ticari hem de toplumsal marka hikayeleriyle pazarlama sektörünün “Marka Mühendisi” Ömürden Sezgin, Goodjob ile, dijital başta olmak üzere yeni başarı hikayeleri yaratmak için yola çıktı.

ODTÜ Endüstri Mühendisliği ve ODTÜ Bilişim Yönetimi Yüksek Lisansını tamamlayan Sezgin, kariyerine Robert Bosch’ta iş geliştirme mühendisi olarak başladı. Sonrasında Marka Danışmanı olarak çalışan Sezgin; 2012- 2018 yılları arasında da Türkiye’nin lider alışveriş sitesi n11.com‘un kurucu marka pazarlama müdürü olarak görev yaptı. Kendini marka mühendisi olarak tanımlayan Sezgin, birçok marka ve girişimin kurulumunda yer aldı, danışmanlık yaptı.

Bilgi ve tecrübenin paylaştıkça değerlendiğine olan inancı nedeniyle, markalaşma, e-ticaret , girişimcilik ve dijital pazarlama konuları üzerine konferans ve seminerlere konuşmacı olarak katılmakta,  İTÜ Çekirdek’te de dijital işler başta olmak üzere girişimci mentörlüğü yapmaktadır.

TecrübEM, SeyahatnamEM ve Yerim Seni İstanbul adlı üç kitapta ortak yazar olan Sezgin, iyi derecede İngilizce ve Almanca biliyor. Hayat enerjisini isminden, ailesinden, Hayal adlı kızından ve toplumsal projelerinden alıyor.

n11.com marka başarısının ardındaki isim

2012 yılında, n11.com’u kuran ekipte marka müdürü olarak çalışmaya başlayan Sezgin, markanın isminden  stratejisine, hayata geçmesinden tutunmasına ve pazarda lider olmasına kadar tüm iletişim faaliyetlerini planladı ve yönetti.

Goodjob Kurucu Ortağı ve Marka Stratejisti Eren Özata da Sezgin’in ekibe katılmasının önemli bir stratejik adım olduğunu belirterek şöyle devam etti:  “Bu yıl 8. Yılımız. Bugüne kadar konuşan değil iş yapan bir şirket olmaya çalıştık. Sezgin’in, dijital markalaşma projeleri başta olmak üzere, ülkenin markalaşma yolculuğunda önemli katkılar sağlayacağından hiç şüphemiz yok.”

Goodjob kurucu ortağı Serhan Ok “Ömürden ile yıllarca beraber çalıştık. Bir marka için çalışmaya başladığı andan itibaren onun en büyük fanatiği haline geliyor. n11.com’un kuruluşu ve liderliğe gittiği dönemdeki çabaları, enerjisi, tecrübesi ve özellikle de dijital bakış açısı Goodjob açısından çok önemli. Ömürden bize yepyeni bir yol açacak. “ diye belirtiyor.

 

Goodjob Hakkında

Goodjob Marka Danışmanlığı ve İçgörü Araştırmaları yapan bir şirket. Bugüne kadar 50’nin üzerinde marka için iç görüler buldu ve stratejiler geliştirdi. Güçlü markalar yaratmanın insanı ve beklentilerini en doğru şekilde anlamaktan geçtiğine inanır. Bu nedenle strateji temelli araştırma modelleri geliştirmiştir. Goodjob, markaları ve ürünleri özü gibi benimser. Öğrenir ve öğretir. Uygulanmayacak, markanın gerçekleriyle örtüşmeyen hiçbir stratejiyi önermez. Markayı sahip olduğu değerlerden koparmaya çalışmaz. Kendi içindeki gücü keşfetmesini ve farkını güçlenmek için kullanmasını sağlar. Markanın içindeki potansiyel enerjiyi kinetiğe çevirir.