APAC’nin en büyük bölgesel etkinlik ve strateji ödülleri olan Tangrams 2018, Dijital Strateji ile Veri&Analitik ve e-Ticaret Jüri Başkanlarını açıkladı.

 

Tiffany & Co. Asya-Pasifik Pazarlama ve İletişim Genel Müdür Yardımcısı Erica Kerner; Dijital Strateji Jürisine, Kimberly-Clark Asya Pasifik Bölgesi Dijital & Analitik Direktörü Juliana Chu ise Veri&Analitik ve e-Ticaret Jürisine başkanlık yapacaklar.

 

Tiffany & Co.’daki göreviyle Erica, markanın pazarlama ve iletişim planlaması, stratejisi ve Asya Pasifik genelinde uygulamaların tüm süreçlerinden sorumludur. 2013 yılında Tiffany & Co.’ya katılmadan önce Ralph Lauren’de benzer bir görev üstlenmiş olan Erica, 20 yılı aşkın bir süredir pazarlamada elde ettiği deneyimi Asya Pasifik ve özellikle de Büyük Çin’de kullanıyor. Daha önce 2008 Pekin Olimpiyat Oyunlarının müdürü olarak adidas’ta yer alan Erica, şirketin pazarlama, sponsorluk, lisans ve iş geliştirme faaliyetlerini gerçekleştirdi ve ekibi, adidas Olimpiyatları kampanyası için Çin’in ilk Cannes Gold Lion’unu kazandı. Erica, Londra 2012 Olimpiyat Oyunlarında adidas için aynı rolünü sürdürdü.

 

Erica Jüri Başkanlığı ile ilgili şunları söyledi: “Tüketicilerin dijital platformlara duydukları güven artmaya devam ederken, dijital pazarlama, herhangi bir etkili stratejinin ön koşulu haline geldi, hedef kitlesine ulaşmak ve verimli sonuçlar almak isteyen herhangi bir markanın başarısı için hayati önem taşıyor. Bu yılki girişimlerin sunduğu tüm yenilikçi çalışmaları gözden geçirme ve APAC’da en iyi ödülü verecek olmaktan heyecan duyuyorum.”

 

Juliana’nın Asya’daki FMCG sektöründe danışmanlık, strateji ve pazarlama alanında 10 yılı aşkın bir deneyimi var. Şu anki Kimberly Clark’daki görevinde, programatik medya satın alma, CRM, veri yönetimi platformu ve veri tabanı gibi temel girişimlerin kullanıma sunulması ve optimizasyonu dahil olmak üzere, Asya Pasifik bölgesi için dijital pazarlama, e-ticaret ve analitik gündemini yürütmekten sorumludur. Kimberly Clark için çalışmaya başlamadan önce, Juliana, Deloitte’ta muhasebeci ve A.T. Kearney’de, FMCG sektörü dahil olmak üzere çeşitli sektörlerden müşterilere, operasyonların yanı sıra stratejiler konusunda danışmanlık vermiştir.

 

Juliana, “2018 Tangrams Ödülleri’nde veri & analitik ve e-ticaret kategorilerinin her ikisi için Jüri başkanı olarak seçilmekten dolayı çok heyecanlıyım. Geçen yıl, Asya’daki birçok şirket her iki kategoride de büyük başarılar elde etti. Daha iyi pazarlama ve müşteri deneyimi ve e-ticareti bir üst seviyeye taşıyan yenilikçi stratejiler ve çözümler geliştirmek için analitik odaklı stratejiler, veri ve analitik stratejik ve yenilikçi uygulamalarda yenilikçi çalışmaları görmek için sabırsızlanıyorum.”

 

Başvuralar üzerine yorum yapan Festival Direktörü Joe Pullos, “Bu yılki Tangrams ödülleri için Erica ve Juliana’nın jüri başkanları olmaları konusunda çok heyecanlıyım. Her ikisinin de iletişim etkinliği konusunda büyük bir uzmanlığa sahip olmaları Tangrams jürilerimize liderlik etmeleri ve bu yıl bölgedeki en iyi çalışmaları değerlendirmeleri kendilerini mükemmel bir seçenek haline getirdi.”

 

Erica Kerner ve Juliana Chu, daha önce seçilen Effectiveness  kategorisinde sorumlu jüri başkanı David Porter’a ve Medya Stratejisi’nden sorumlu jüri başkanı Josephine Tan’a katılarak tüm kategorilerdeki jüri başkanı koltuklarını doldurmuş oldular.

 

Kazananlar 26 Eylül 2018’de Spikes Asya Yaratıcılık Festivali’nde ilan edilecek, daha fazla bilgi için lütfen www.tangrams.asia adresini ziyaret edin.