17 – 21 Haziran tarihlerinde 66’ncısı düzenlenen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde ödül kazanan işler ve ajanslar belli oldu.
Bu sene Cannes Lions Creative Effectiveness kategorisinde Grand Prix, CARREFOUR’un MARCEL PARIS ile beraber yürüttüğü “BLACK SUPERMARKET” işine gitti.
Carrefour’un lobicilik gücü ve kampanyanın yarattığı kamu desteği sayesinde çiftçilerin tohumlarının satılması ve ekilmesi yeniden düzenlenip organik tarıma ilişkin yeni düzenlemeler onaylandı.
Başlık: BLACK SUPERMARKET
Marka: CARREFOUR
Ajans: MARCEL PARIS
Ödül: GRAND PRIX
Ülke: FRANSA
Başlık: IT’S A TIDE AD
Marka: PROCTER & GAMBLE
Ajans: SAATCHI & SAATCHI NEW YORK
Ödül: GOLD LION
Ülke: AMERİKA
Başlık: ‘XBOX DESIGN LAB ORIGINALS: THE FANCHISE MODEL’ – TURNING FANS INTO FANCHISEES
Marka: MICROSOFT
Ajans: MCCANN LONDON
Ödül: GOLD LION
Ülke: İNGİLTERE
Başlık: THE ALL-IN PROMO
Marka: NEWSAN
Ajans: DAVID BUENOS AIRES
Ödül: GOLD LION
Ülke: ARJANTİN
Yorum Yok