17 – 21 Haziran tarihlerinde 66’ncısı düzenlenen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde ödül kazanan işler ve ajanslar belli oldu.

Bu sene Cannes Lions Creative Effectiveness kategorisinde Grand Prix, CARREFOUR’un MARCEL PARIS ile beraber yürüttüğü “BLACK SUPERMARKET” işine gitti.

Carrefour’un lobicilik gücü ve kampanyanın yarattığı kamu desteği sayesinde çiftçilerin tohumlarının satılması ve ekilmesi yeniden düzenlenip organik tarıma ilişkin yeni düzenlemeler onaylandı.

Başlık: BLACK SUPERMARKET

Marka: CARREFOUR

Ajans: MARCEL PARIS

Ödül: GRAND PRIX

Ülke: FRANSA

Başlık: IT’S A TIDE AD

Marka: PROCTER & GAMBLE

Ajans: SAATCHI & SAATCHI NEW YORK

Ödül: GOLD LION

Ülke: AMERİKA

Başlık: ‘XBOX DESIGN LAB ORIGINALS: THE FANCHISE MODEL’ – TURNING FANS INTO FANCHISEES

Marka: MICROSOFT

Ajans: MCCANN LONDON

Ödül: GOLD LION

Ülke: İNGİLTERE

Başlık: THE ALL-IN PROMO

Marka: NEWSAN

Ajans: DAVID BUENOS AIRES

Ödül: GOLD LION

Ülke: ARJANTİN