17 – 21 Haziran tarihlerinde 66’ncısı düzenlenen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde ödül kazanan işler ve ajanslar belli oldu.

Bu sene Cannes Lions Sustainable Development Goals kategorisinde Grand Prix, MARS AUSTRALIA için CLEMENGER BBDO MELBOURNE tarafından hazırlanan “THE LION’S SHARE” işine gitti.

Başlık: THE LION’S SHARE

Marka: MARS AUSTRALIA 

Ajans: CLEMENGER BBDO MELBOURNE 

Ödül: GRAND PRIX

Ülke: AVUSTRALYA

Başlık: GRACIE AI

Marka: STREET GRACE

Ajans: BBDO ATLANTA 

Ödül: GOLD LION

Ülke: AMERİKA

Başlık: THE OPEN DOOR PROJECT

Marka: THE MILLENNIUM SCHOOL

Ajans: FCBULKA DELHI

Ödül: GOLD LION

Ülke: HİNDİSTAN

Başlık: MORSE CODE FOR GBOARD

Marka: GOOGLE

Ajans: GOOGLE CREATIVE LAB NEW YORK

Ödül: GOLD LION

Ülke: AMERİKA