Bir günlük bir yayın olan LIONS Decoded, ilham verici canlı ve isteğe bağlı içerik, içgörüler ve röportajlarla dünyanın en yüksek dereceli yaratıcı çalışmasını analiz edecek.
Global Lions Yaratıcılık Raporu, gün boyunca canlı olarak açıklanan resmi sıralamalarla LIONS Decoded’ta yayınlanacak.
9 Eylül 2021 – LIONS, dünyanın en yüksek sıralamaya sahip yaratıcı çalışmasını analiz eden, canlı ve isteğe bağlı içerik ve içgörülerin bir günlük yayını olan ilk LIONS Decoded’ı duyurdu. Dünyanın önde gelen yaratıcılarıyla kamera arkası röportajlarını içeren Decoded, 17 Eylül 2021, 15:00 BST’de gerçekleşecek.
Yeni görünüşüyle Lions Creativity Report (Lions Yaratıcılık Raporu), şunlar da dahil olmak üzere, yaratıcı mükemmellik için küresel ölçütü belirleyen Decoded’ta yayınlanacak; en yüksek dereceli şehir ve konum; bölgeye göre ajans; Festival’in en iyi performans gösteren Yaratıcı Yönetmeni, Sanat Yönetmeni ve Metin Yazarı; Medya ve Eğlence, Sağlık ve Yiyecek ve İçecek dahil sektörlere göre Festivalin Yaratıcı Markası; ve resmi global sıralamalar gün boyunca canlı olarak açıklanacak.
Efsanevi sektör konuşmacılarıyla yapılan özel röportajlar, dünyada en üst sıralarda yer almak için nelerin gerektiğini ortaya çıkaracak, öne çıkanlar arasında şunlar yer alıyor: Film Yönetmeni/Yapımcı, Şeffaf ve Grand Prix Lion ödüllü “#wombstories”in yönetmeni Nisha Ganatra.
Global Baş Kreatif Sorumlusu Susan Credle, FCB’nin Cannes Lions’un 2021 Yılın Ağı olma yükselişini tartışacak; ve Baş Kreatif Sorumlusu Sergio Gordilho Afrika Ajansı‘nın Cannes Lions’ın 1 numaralı LATAM Ajansı 2021‘deki yerini almasının ardındaki başarıyı inceleyecek. Canlı duyuruyu Cannes Lions’un 1 numaralı Festival Direktörü ile bir röportaj takip edecek.
İnsanları gerçek zamanlı bir araya getiren interaktif bir “Meet Up” akşamıyla sona eren Decoded, LIONS Üyeleri için oluşturuldu ve global Üyelik topluluğunun öğrenmesine ve ilham almasına yardımcı olmak için tasarlandı. Üyeler, gün boyunca resmi yayın ortağı YouTube’un yanı sıra Tokyo’dan São Paulo’ya dünyanın dört bir yanından, birden çok Lion ödüllü 11 fikrin analiz edildiğini ve hayata geçirildiğini görmek için ayarlanacak.
İşin arkasındaki global yetenek, bir Lion kazanmak için gerçekten ne gerektiğini ortaya çıkarmak için şunları içeren Sahne Arkası filmleri serisinde başarı için strateji ve süreçleri paylaşacak:
Frito-Lay Kuzey Amerika’nın Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Pazarlama Direktörü Rachel Ferdinando tarafından sunulan Goodby, Silverstein & Partners‘tan Cheetos için “Can’t Touch This”; RGA’nın Başkan Yardımcısı ve Medya ve Bağlantılar Bölüm Başkanı Ellie Bamford tarafından sunulan R/GA ABD’nin Reddit için hazırladığı “Superb Owl”; “Naming the Invisible by Digital Birth Registration” ile Telenor Pakistan’ın Kıdemli Kreatif Yönetmeni Hamza Amjad ve ekibi; Yapım Direktörü & Reilly Baker, 72andSunny’nin Kıdemli Yazarı Kate Morrison ve Tinder’ın Ürün Müdürü Kyle Miller tarafından sunulan 72andSunny’nin Tinder için hazırladığı “Swipe Night”
Resmi Müzik Ortağı Universal Music, yardımcı ortak Elias Music ile birlikte, Siri ve Alexa gibi sesle etkinleşen cihazlar aracılığıyla izleyicilerin ilgisini çekmede ses kimliği önemini ortaya çıkaran “Audio Branding” başlıklı bir oturum sunacak.
Global topluluğa endüstri için çıtayı belirleyen kesin bir sıralamalar sağlayan LIONS Yaratıcık Raporu’ndaki eğilimler ve içgörüler LIONS Decoded boyunca paylaşılacak.
Bu yıl, rapor daha fazla tema, içgörü ve röportajla genişletildi ve tüm LIONS Üyeleri ve The Work aboneleri tarafından indirilebilecek.
LIONS Genel Müdürü Simon Cook: “LIONS Decoded’ı topluluğumuz için temel öğrenme ve Lion’u kazanan yaratıcılığı analiz etmek için perde arkasına geçerek birinci sınıf yaratıcı ve etkili işler yaratmak için ne gerektiğini göstermek için tasarladık.” dedi.
LIONS Ödüller ve İçgörü Başkan Yardımcısı Susie Walker: “Lions Yaratıcılık Raporu’nda yer almak devasa bir başarıdır ve çalışmanın arkasındaki hikayeler ve içgörülerinin yanı sıra sıralamaları bu sıralamaları ilk kez canlı yayında açıklıyoruz. Yaratıcılık sektöründeyseniz, Lion’u kazanan başarının arkasındaki yaratıcı zihinlerden doğrudan haber almak ilham verici ve kreatif mükemmeliyetin gelişmesine destek olabilir.” diye ekledi.
LIONS Üyelik Kıdemli Başkan Yardımcısı Gaelle Comte: “Global LIONS Üyelik topluluğumuzun yalnızca bir yıl boyunca sürecek bir etkinlik serisine erişimini sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda yıl boyunca kişisel ve yaratıcı gelişimi desteklemek için eyleme dönüştürülebilir içgörüler ve araçlardan oluşan bir araç kutusu sağlamak istiyoruz.” diye yorumladı.
SON
Bize katılmak ister misin?
LIONS Decoded, yaratıcılık yoluyla profesyonel, kişisel ve toplumsal ilerleme sağlamak için dünyanın en büyük yaratıcı insan ve işletme ağı olan LIONS Üyeliğinin bir parçası olarak dahil edilmiştir. LIONS Üyeleri, yıl boyunca etkinliklere, içeriğe ve ağ fırsatlarına özel erişim elde eder. Yıllık LIONS Üyeliği 249 €’dur ve tüm Cannes Lions ödül sahipleri için ücretsizdir.
Tam program şimdi LIONS Üyelik platformunda yayında.
Fragmanı izleyin
LIONS Decoded ve Üyelik hakkında bilgi edinin.
Yorum Yok