Yaratıcılık konusunda tanınmış bir küresel organizasyon olan LIONS ve pazarlama etkinliği konusunda önde gelen bir otorite olan WARC, Creative Impact’i başlatmak için ortaklık kurdu. Ortaklaşa hazırlanan bu yeni içerik akışı, Haziran 2023’te Cannes Lions’ın ayrılmaz bir parçası olacak ve her gün birden fazla aşamada yayınlanacak.
Creative Impact, mevcut ekonomik ortamda pazarlama bütçeleri üzerindeki aşırı baskıya ve sürdürülebilir ticari büyümeyi yönlendirmede yaratıcılığın oynayabileceği rolü kanıtlamaya yönelik acil ihtiyaca bir yanıttır. Bu girişim, 2023’te yaratıcılık yoluyla bir iş kurmak için gerekenleri gösterecek.
2022 LIONS State of Creativity araştırmasına göre, müşterilerin yalnızca %12‘si CFO’yu yaratıcılığa yatırım yapmaya ikna etmeye son derece güveniyor. Bununla birlikte, çok sayıda araştırma, özellikle bütçeler baskı altındayken, yaratıcı pazarlamanın bir yükümlülük değil, bir varlık olduğunu defalarca göstermiştir. Örneğin, daha yüksek reklam kalitesi, daha düşük bin gösterim başına maliyet ve daha düşük etkileşim başına maliyet anlamına gelir (CreativeX, 2022) ve yüksek kaliteli reklam öğesi zamanla yıpranmaz (System 1, 2022).
Creative Impact, yaratıcı etkinlik için önde gelen küresel forum olmayı hedefliyor. Sektör genelinde eyleme geçirilebilir fikirler ve örnekler, yaratıcılığın arkasına iş kuran markalardan ilham, etkinliğin itici güçlerine yönelik özel yeni araştırmalar ve sektördeki gelecekteki zorluklara ilişkin net yönlendirmeler içerecek. Daha da önemlisi, girişim, ikisinin birlikte nasıl çalıştığını göstermek için hem “yaratıcı” hem de “etkililik” yönlerine eşit olarak odaklanacaktır.
Etkinlik, delegeleri doğrudan kendi organizasyonlarına ve pazarlama planlarına bağlayabilecekleri araçlar ve içgörülerle donatmak için konuşmacı oturumları, atölye çalışmaları ve hızlandırıcılar içerecek. Cannes Lions 2023 katılımcıları, delege kartlarının bir parçası olarak Creative Impact içerik akışına katılabilecekler. Ek olarak, bu yıl, markalara özel yeni bir Creative Brand Marketer pass sunuldu. Bu geçiş, marka pazarlamacılarının öğrenme fırsatları, içgörüler ve özel ağ oluşturma davetleri yoluyla yaratıcılığın nasıl ortaya çıkarılacağını öğrenmelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Geçiş seçenekleri hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.
LIONS CEO’su Simon Cook, “Lion ödüllü yaratıcılığın insanları ilerletme, toplumu şekillendirme ve işletmeleri yönlendirme gücüne sahip olduğunu biliyoruz – ancak markaların ve ajansların yaratıcılığın yatırım getirisini kanıtlama baskısı altında olduğunu da biliyoruz. 70. Cannes Lions yarışmamızın bir parçası olarak, etkili pazarlamada küresel otorite olan kardeş markamız WARC ile birlikte küratörlüğünü yaptığımız Creative Impact’i tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz.”
WARC CEO’su Paul Coxhill şunları ekledi: “Bunu Creative Impact akışına genişletmek ve dünyanın dört bir yanından etkililik üzerine en iyi fikirleri tek bir yerde toplamak için LIONS ile çalışmaktan mutluluk duyuyoruz. Marka pazarlamacıları, medya sahipleri ve ajanslar festivalden, mevcut iklime yanıt vermenin ve hem kısa hem de uzun vadede yaratıcı etkililik yoluyla etkilerini en üst düzeye çıkarmanın yeni yollarıyla donanmış olarak dönecek.”
Creative Impact içerik akışı, festivalin veya LIONS içerik programının herhangi bir bölümü için değerlendirilmesini istediğiniz herhangi bir içerik fikriniz varsa, bunları tüm yıl boyunca buradan gönderebilirsiniz.
Yorum Yok