• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Yazar Olun
  • İş İlanı Yayınlayın
  • Reklam Verin
  • Künye
  • İletişim
Brand Talks | Burada Markalar Konuşur!

Smarter Brand Leaders, Stronger Brands

  • Haberler
    • AB InBev, Cannes Lıons’da İki Kez “Creatıve Marketer of the Year” Ödülünü Alarak Tarihe Geçti

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 16/03/2023
    • Cannes Lıons ve The Black Network Ortaklığı Yaratıcı Endüstride Sistemik Irkçılıkla Mücadele Etmeye Devam Edecek

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 01/03/2023
    • Ödüllü Yönetmen Kim Gehrig, Cannes Lıons Film Craft Jüri Başkanı Olacak

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 27/02/2023
  • Pazarlama
    • Başarıda Yöntemi Güncellemenin Önemi!

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 03/06/2018
  • Tasarım
  • Teknoloji
  • Etkinlikler
    • TÜRKİYE’NİN EN BAŞARILI PAZARLAMA VE SOSYAL ARAŞTIRMALARI 3 EYLÜL’DE ÖDÜLLENDİRİLECEK!

      BrandTalks, 29/08/2019
    • 26. Golden Drum Festivali 17-18 Ekim’de Portoroz’da!

      BrandTalks, 19/08/2019
    • CANNES LIONS 2018 VİDEO RÖPORTAJLARI

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 03/08/2018
  • Yazılar
    • Blockchain Teknolojisi ve Pazarlama: Şeffaflık ve Güven İnşa Etmek

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 10/02/2025
    • Mikro-Influencer’ların Gücü: Niş Kitlelere Ulaşmanın Yeni Yolları

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 04/02/2025
    • Duygusal Pazarlama: Tüketici Bağlılığını Artırmanın Psikolojik Yöntemleri

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 27/01/2025
  • Röportajlar
    • Game Kudra ile Yeni Yapılanmasını Konuştuk

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 29/05/2017
    • Marka Pusulası, Puslu Havada Markalara Yol Gösterebilecek mi?

      Murat DURAK - Editor-in-Chief, 20/04/2017
    • Hoşgeldin ZMET Türkiye!

      BrandTalks, 09/02/2016
  • Araştırmalar
    • Türkiye’de Elektrikli Araçların Olmayan Geleceği…

      Esra Baykal, 16/01/2019
    • Çocuklara Yönelik Pazarlama Çocuk Oyuncağı Değil.

      Davranış Enstitüsü, 21/04/2018
    • İyi Bir Uykunun Değeri Sizce Nedir?

      Davranış Enstitüsü, 07/03/2018

15 Temmuz’dan Sonra Ülkemin Algısını ve Markamı Nasıl İyi Yönetirim?

Ömer Şengüler, 22/09/2016

CANNES LIONS 2018 – OUTDOOR KATEGORİSİNDE ÖDÜL KAZANAN İŞLER

Rıdvan İlçi, 21/06/2018

BFF: Budweiser

Melodi Gökçe Kaya, 19/01/2015

Sesli ve Görsel Arama Pazarlaması: Markalar İçin Yeni Nesil Arama Stratejileri

Murat DURAK - Editor-in-Chief, 25/10/2024

Fintech: Ya Uyum Sağlarsın Ya da Uyum Sağlamak Zorunda Kalırsın!

Pınar Kuş, 23/11/2016

TTNET Yeteneği Alkışlatacak

Onur ÇETİN, 27/02/2012

Game Kudra Dizi ve Film Sektörüne Hızlı Bir Giriş Yaptı

BrandTalks, 13/08/2017

CANNES LIONS 2018 VİDEO RÖPORTAJLARI

Murat DURAK - Editor-in-Chief, 03/08/2018

apps1


Paylaş
Selin ÖZSOY — 04/12/2011

Selin ÖZSOY

Yazar Hakkında Selin ÖZSOY

Üniversitede Uluslararası İlişkiler eğitimi aldı ve 2009'da mezun oldu. E-ticaret ve pazarlama üzerine kendini geliştiriyor ve bu konuda uzmanlaşmaya çalışıyor. Ayrıca politik ekonomi, az gelişmişlik olgusu ve iktisadi kalkınma teorileri ve pratikleri üzerine okumayı ve araştırmayı çok seviyor. Hobi olarak tasarladığı takı ve aksesuarların satışını yaptığı yerli ve yabancı online dükkânları var. BrandTalks'ta e-ticaret yazılarından sorumlu.

Yorum Yok

Yanıtla Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Yazarlar

  • Murat DURAK - Editor-in-Chief
  • Mete Yurtsever
  • Davranış Enstitüsü
  • Hakan Senbir
  • Cem Solak
  • Necdet Kara
  • Ceren Sağlam
  • Güven Borça
  • Emrah Akay
  • Zeynep Başaran
  • Ömer Şengüler
  • Orçun Doğan
  • Ayşe Serra Saygılı
  • Neslihan Bayav
  • Mehmet Demiray
  • Katia Beren Taylan

Takip Et

4,519
takipçi
5,017
beğeni

Sen de Brand Talks’a Katılmak İster misin?

Yazar Ol!

Son Yazılar

  • 10/02/2025 Blockchain Teknolojisi ve Pazarlama: Şeffaflık ve Güven İnşa Etmek

    Devamını Oku
  • 04/02/2025 Mikro-Influencer’ların Gücü: Niş Kitlelere Ulaşmanın Yeni Yolları

    Devamını Oku
  • 27/01/2025 Duygusal Pazarlama: Tüketici Bağlılığını Artırmanın Psikolojik Yöntemleri

    Devamını Oku
  • 18/01/2025 Veri Odaklı Pazarlama: Büyük Veriyi Anlamlandırmak ve Stratejiye Dönüştürmek

    Devamını Oku
  • 09/01/2025 Abonelik Tabanlı Modellerin Yükselişi: Sürekli Müşteri İlişkileri Kurmak

    Devamını Oku
  • 01/01/2025 Karma Gerçeklik (XR) ve Pazarlama: Fiziksel ve Dijital Dünyaların Buluşması

    Devamını Oku
  • 28/12/2024 Canlı Yayınların Gücü: Gerçek Zamanlı Pazarlama ile Tüketici Etkileşimini Artırmak

    Devamını Oku

Brand Talks Hakkında

Varoluş amacımızı “Smarter Brand Leaders, Stronger Brands” ifade ediyoruz. Yani pazarlama ve reklam profesyonellerini daha bilgili ve yetenekli hale getirerek, markaların daha güçlü ve başarılı olmalarını sağlamak istiyoruz. Bunun için pazarlama, tasarım ve teknolojiyle ilgili içerikler üretiyor, networking eventleri yapıp, kurumlara özel eğitimler tasarlıyoruz.
  • Hakkımızda
  • Künye
  • Reklam Olanakları
  • İş İlanı Yayınlayın
  • Üyelik, Kullanım ve Gizlilik Şartları

İletişim

Ticari Ünvan: Merak LLC

Adres: Esentepe Mah. Dergiler Sok. No: 6/2, P:K: 34394, Şişli, Istanbul/Türkiye

E-Posta: info@brandtalks.org

Kategoriler

  • Araştırmalar
  • Brand Talks Lıve
  • Etkinlikler
  • Haberler
  • Pazarlama
  • Röportajlar
  • Yazılar

Partneri Olduğumuz Küresel Organizasyonlar

Brand Talks Copyright © 2010-2018. Brand Talks is part of the Merak LLC.
↑ En Üste Dön