New Creative B2B Lion bu sektördeki yaratıcı mükemmeliyeti tanımak için piyasaya çıktı

The Creative Commerce Lions, the Creative eCommerce Lions’tan geliştirilmiştir

Media Lions, gerçek medya fikirlerini kutlamak için yenilendi

30 Kasım 2021 – Cannes Lions, Creative B2B Lion’un lansmanını ve gelişmiş bir Creative Commerce Lion’ı içeren 2022 Ödüllerinde yapılan değişiklikleri duyurdu. Her yıl markalı iletişimde yaratıcı mükemmellik için global ölçütü belirleyen ödüller, 20 Ocak’ta, Haziran’da Cannes’da yapılacak değerlendirme ve ödül töreniyle başvurulara açılacak.

Yeni piyasaya sürülen Creative B2B Lion, profesyoneller tarafından işletmeler adına satın alınan ürün ve hizmetler için oyunun kurallarını değiştiren yaratıcılığı ve işteki etkinliği kutlayacak. LIONS Başkanı Philip Thomas, bunun “birkaç yıldır yapım aşamasında olan” bir Lion olduğunu söyledi. “B2B çalışmalarını tanıyan bir Lion’ı ilk kez 2013’te konuşmaya başladık, ancak her zaman zamanlamayı doğru yapmaya çalışıyoruz, böylece Ödüllerimiz sektörü ve sektörün ihtiyaçlarını yansıtıyor. Lions genelinde kazanan B2B işinde bir artış gördük, ve sektördeki birçok kişi, bu alanda uzman bir Lion’un yaratıcı çıtayı yükselteceğine ve disiplini yükselteceğine inanıyor, şimdi B2B’nin global yaratıcı sahnede kendi spot ışığına sahip olma anının geldiğini düşünüyoruz.” diye ekledi.

Creative B2B Lion, endüstri uzmanlarının girdileri ve araştırmaları ile geliştirildi ve bir LinkedIn Think Tank ve stratejik düşünce ortağı olan B2B Institute tarafından destekleniyor. LinkedIn B2B Enstitüsü Global Başkanı Jann Martin Schwarz Lion hakkında şunları söyledi: “Profesyonellere ürün ve hizmet sunan işletmeler, dünya çapında en hızlı büyüyen endüstriler arasındadır. Verimliliğin tamamen iş ile ilgili olduğunu anladıkları için B2B marka oluşturma kurallarını yeniden yazan yeni nesil yüksek büyüme B2B oyuncuları var. Creative B2B Lion’un başlatılması, yaratıcılık ve etkinlik için bir katalizör görevi görecek inanılmaz bir girişimdir. LinkedIn ve B2B Enstitüsü, bu yeni ölçütü desteklemekten ve bu çabaları savunmaktan gurur duyuyor.”

Ödüllere yapılan bir başka güncelleme, Creative Commerce Lions, çevrimiçi ve çevrimdışı ticarete, ödeme çözümlerine ve işlemsel yolculuklara yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımı kutlamak için Creative eCommerce Lions’tan evrildi. LIONS Genel Müdürü Simon Cook: “Bu Lion’u ticaretin gelişmekte olan farklı alanlarını yansıtacak şekilde genişlettik. Bu yıl çalışmalarda gözle görülür bir değişiklik oldu, ticaretle ilgili girişler %18 arttı ve jürilerimiz “dağıtılmış ticaret”, “adil ticaret” ve daha genel olarak ticaretin yaygınlaşması etrafında yükselen trendleri belirledi. Commerce Lion’u geliştirmek, onu hızla değişen bir manzaraya uygun ve uyumlu tutmakla ilgilidir.” dedi. 

Creative Commerce Lions Jüri Başkanı olarak ilan edilen VLMY&R Commerce Global CEO’su ve NY VMLY&R CEO’su Beth Ann Kaminkow, Lions hakkında şöyle dedi: “E-ticaret kategorisinin Cannes Lions yeniden tasavvuru, ticaret kanallarındaki yıkıcı gücü kabul ediyor. Eskiden çizginin altında olarak kabul edilen veya huni altı olarak düşünülen şey, hızla yaratıcılık ve kariyer için bir sonraki harika tuval haline geliyor. Tüm kanallar alışveriş ve satın alma etrafında çarpıştığından ve çevrimiçi çevrimdışı ile birleştiğinden, ticarette yaratıcılık artık tüketici deneyimi, marka vaadi ve unutulmaz katılım sağlamak için çok önemlidir. Yaratıcı Ticaret jüri başkanı olarak hizmet etmekten gerçekten onur duyuyorum.”

Ek olarak, Media Lions ayrıca gelişen endüstriyi yansıtacak ve jürinin salt yaratıcı fikirlerden ziyade yaratıcı medya fikirlerini ödüllendirmek için en iyi konumda olmasını sağlayacak bir yenileme yaptı. LIONS Ödüller ve İçgörü Başkan Yardımcısı Susie Walker, “Yaratıcı medya fikirlerini ödüllendirdiğimizi netleştirmek için genel Lion açıklamasına medyaya açık bir referans ekledik, ve jüriye verdiğimiz ağırlıklandırma yapısını değiştirmek, ağırlıklandırmanın çoğunluğunun medya zanaat alanlarına oturması gibi değişiklikler ve ayrıca kategorilerdeki güncellemeler, medya fikirlerini ve yaratıcılığı kutlamanın gerçekten net odağını pekiştiriyor.” dedi. 

2022 Media Lions Jüri Başkanı olarak onaylanan IPG Mediabrands’ın Global CEO’su Daryl Lee Lion hakkında şöyle dedi: “Medyada inovasyon için daha önce hiç bu kadar fırsat olmamıştı. Medya bugün, uçup giden izleyicilerin dikkatini çekmek için geniş bir yaratıcı tuval sunuyor. Medyanın yaratıcılıkta oynadığı rolü vurgulamak için kategoriyi güncelleyen Media Lions, medyanın kapsamının ve etkisinin nasıl genişlediğini fark ediyor. Önümüzdeki yılın Jüri başkanı olarak, medyanın yönlendirdiği içgörünün ve yaratıcılığın markalar ve toplum için açığa çıkarabileceği güçlü simyayı sergilemek için sabırsızlanıyorum.

The Lions, 400’den fazla global uzman tarafından değerlendirilecek. 2022’de jüri üyeleri, Lion’ları tartışma ve ödüllendirme için Cannes’da bir araya getirilmeden önce ilk değerlendirmeyi uzaktan tamamlayacak. Walker, “Jürilerimiz işin derinlerine inerken ve yaratıcı mükemmellikte global ölçütü belirlerken tartışmaları ve içgörüleri duymak için sabırsızlanıyoruz.” dedi.

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, 20-24 Haziran tarihleri ​​arasında Fransa Cannes’da gerçekleşecek. The Lions hafta boyunca değerlendirilecek, duyurulacak ve onurlandırılacak. Ödüller ve The Lions hakkında daha fazla bilgi canneslions.com adresinden bulunabilir.